“Zapaceste-ti simturile” cu noua Mirinda

“Zapaceste-ti simturile” cu noua Mirinda

Spirale ale timpului, benzi desenate care prind viata, artificii si explozii de culori, senzatii nemaiintalnite, un roller coaster de experiente. Asa arata vara cu Mirinda. 

Sub sloganul „Zapaceste-ti simturile”, Mirinda lanseaza un nou gust de portocale - mai bun, mai intens, mai efervescent in spirit. Printr-un gust racoritor ce stimuleaza toate simturile, Mirinda propune fanilor sa iasa din rutina zilnica printr-o experienta senzoriala completa si sa indrazneasca mai mult. Cu un boost de energie si voie buna, noua savoare ofera tuturor ocazia de a experimenta si de a condimenta cotidianul cu momente spontane si amuzante.

Campania „Zapaceste-ti simturile” sta la baza unei noi repozitionari a brandului, menita sa ofere consumatorilor noi moduri de a interactiona cu acesta. Mai mult decat atat, pentru a sustine noua campanie, gama Mirinda beneficiaza de un ambalaj nou, pentru toate cele patru sortimente binecunoscute si apreciate de fanii brandului: portocale, struguri, pere si lamaie.

 

"Anul acesta, ne pregatim sa ne zapacim simturile cu noua Mirinda. Avem alaturi de noi trei ambasadori: Andrei Selaru, Nicole Cherry si Vlad Munteanu, care ne vor ajuta sa ne activam toate cele cinci simturi si sa-l gasim pe al saselea – simtul Mirinda – acea experienta singulara ce incorporeaza toate cele cinci simturi", a declarat Cristina Radu (Group Brand Manager Carbonated Soft & Energy Drinks, PepsiCo Romania).

 

Surprizele pregatite de Mirinda vor fi dezvaluite fanilor care umaresc pagina de Facebook Mirinda Romania, unde vor avea loc o serie de activari dedicate acestora, pe tot parcursul verii. De asemenea, se pregatesc surprize si pe paginile ambasadorilor campaniei “Zapaceste-ti simturile”: Andrei Selaru, Nicole Cherry si Vlad Munteanu.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related