Spirale ale timpului, benzi desenate care prind viata, artificii si explozii de culori, senzatii nemaiintalnite, un roller coaster de experiente. Asa arata vara cu Mirinda.
Sub sloganul „Zapaceste-ti simturile”, Mirinda lanseaza un nou gust de portocale - mai bun, mai intens, mai efervescent in spirit. Printr-un gust racoritor ce stimuleaza toate simturile, Mirinda propune fanilor sa iasa din rutina zilnica printr-o experienta senzoriala completa si sa indrazneasca mai mult. Cu un boost de energie si voie buna, noua savoare ofera tuturor ocazia de a experimenta si de a condimenta cotidianul cu momente spontane si amuzante.
Campania „Zapaceste-ti simturile” sta la baza unei noi repozitionari a brandului, menita sa ofere consumatorilor noi moduri de a interactiona cu acesta. Mai mult decat atat, pentru a sustine noua campanie, gama Mirinda beneficiaza de un ambalaj nou, pentru toate cele patru sortimente binecunoscute si apreciate de fanii brandului: portocale, struguri, pere si lamaie.
"Anul acesta, ne pregatim sa ne zapacim simturile cu noua Mirinda. Avem alaturi de noi trei ambasadori: Andrei Selaru, Nicole Cherry si Vlad Munteanu, care ne vor ajuta sa ne activam toate cele cinci simturi si sa-l gasim pe al saselea – simtul Mirinda – acea experienta singulara ce incorporeaza toate cele cinci simturi", a declarat Cristina Radu (Group Brand Manager Carbonated Soft & Energy Drinks, PepsiCo Romania).
Surprizele pregatite de Mirinda vor fi dezvaluite fanilor care umaresc pagina de Facebook Mirinda Romania, unde vor avea loc o serie de activari dedicate acestora, pe tot parcursul verii. De asemenea, se pregatesc surprize si pe paginile ambasadorilor campaniei “Zapaceste-ti simturile”: Andrei Selaru, Nicole Cherry si Vlad Munteanu.