mCommerce in 2016: Cresteri semnificative pentru magazinele on-line

mCommerce in 2016: Cresteri semnificative pentru magazinele on-line

Vanzarile online prin intermediul aplicatiilor mobile au crescut semnificativ in ultimii ani, se arata intr-un studiu realizat de shopify.com la nivel global. Dintr-un total de 100% vanzari inregistrate electronic, 50,3% din comenzi sunt realizate prin intermediul unui gadget mobil de ultima generatie, semn ca una dintre noile tendinte in eCommerce este cea de mobile.

In mediul online, pe langa structura site-ului, cosul de cumparaturi, tool-urile utilizate, strategiile adoptate, campaniile si bugetul investit pana la transformarea din UX in CX si fidelizarea ulterioara a clientului, cifrele sunt definitorii. Povestea de succes a unui business este spusa, in mare parte, prin intermediul cifrei de afaceri.

Despre tendinta cresterii vanzarilor in online prin intermediul aplicatiilor mobile si smartphone-urilor se va discuta in cadrul celei de-a 9-a editii a evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ce va reuni in 25-26 octombrie peste 300 de proprietari de magazine online si profesionisti in eCommerce in Cluj-Napoca.

 

Cresteri de peste 55 % la comenzile magazinelor online, inregistrate de pe telefonul mobil

In 2016, comparativ cu 2015, „comenzile inregistrate de pe telefonul mobil au crescut cu 55%”, afirma Mihai Patrascu, CEO evoMAG, unul dintre top playerii romani din mediul online. Din totalul comenzilor plasate online, 16% sunt efectuate prin intermediul unui telefon, iar „40% din trafic vine de pe mobil”, a declarat Patrascu.

CEO-ul evoMAG din 2015, Mihai Patrascu se afla printre speakerii TeCOMM, unul dintre cele mai mari evenimente din Europa de Est adresat industriei eCommerce unde se vor aborda subiecte precum cresterea numarului de comenzi efectuate cu telefonul mobil. Mihai are o experienta de peste 10 ani in eCommerce, fiind pasionat de domeniul IT inca din perioada liceului.

Dupa primii 8 ani de activitate si cifre de afaceri de 50 de milioane de euro, acesta a reusit sa aduca evoMAG printre primii trei top playeri din domeniul comertului electronic romanesc si sa situeze brandul WatchShop, al carui proprietar este, in topul magazinelor ce comercializeaza ceasuri online. Cifra de afaceri evoMAG pentru anul 2016 este estimata la circa 20 de milioane de euro.


Mihai Patrascu (CEO evoMAG)

 

Fondatorul Stylect, aplicatie mobila desemnata de Apple printre cele mai bune la nivel global, participa la TeCOMM

Fondatorul aplicatiei mobile de fashion Stylect, Giacomo Summa va vorbi in cadrul TeCOMM despre evolutia comertului electronic prin platformele mobile. Cu peste 1 milion de descarcari, aplicatia mobila Stylect a fost desemnata de Apple ca fiind printre cele mai bune aplicatii din 133 tari si printre cele mai bune aplicatii in Italia, Germania, Austria sau Polonia in 2014. Giacomo Summa a activat in companii de renume precum Google sau Rocket Dafiti.


Giacomo Summa (fondatorul aplicatie mobile de fashion Stylect)

 

Pe langa prezentari si dezbateri incluse in agenda evenimentului, TeCOMM include si peste 10 workshop-uri menite sa ajute participantii in dezvoltarea companiilor.

Cristian Ignat, fondatorul Canopy, cu peste 10 ani experienta in marketing online va prezenta in cadrul TeCOMM strategiile menite sa aduca rezultate sigure in cadrul workshop-ului: Trece de la Olcit la Tesla: Strategii de a obtine rezultate sigure online. Cristian a reusit sa genereze rezultate atat brand-urilor de top cu care a lucrat, cat si companiilor preocupate sa devina lideri.


Cristian Ignat (fondatorul Canopy)

 

Peste 30 de speakeri vor participa in 25-26 octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca precum: Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Mitchell Allan Goldman (Head of Product&Partnerships Storegecko), Hando Sinisalu (CEO&Fondator Best Marketing International), Florinel Chis (Director Executiv AMRO) sau Gabriel Ghita (Head of New Business CEE, Mastercard Europe).

TeCOMM eCommerce Conference&Expo Cluj a reunit in 5 ani peste 1400 de participanti si a inclus peste 250 de prezentari, workshop-uri si dezbateri sustinute de peste 180 de speakeri nationali si internationali.

Evenimentul este organizat de Libero Events, agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Fiscalitate 24.7, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targuri: Touristica. Inscrierile la editia din aceasta toamna au inceput deja pe site-ul evenimentului.

 

Companiile care au inteles aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de afaceri online si care sustin acest eveniment sunt:

Gold Sponsor: Mastercard
Recommended Payment Processor: MobilPay
Parteneri: Chic Ville, EuroGSM, DWF, MxHost, Free Wi-fi

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


DWF

Suntem agentia specializata exclusiv in servicii SEO infiintata in anul 2013. Crestem traficul organic non-brand pe site conform obiectivelor de business ale fiecarei companii care apeleaza la serviciile... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related