[Berile artizanale] Arnaud Dussaix, Sikaru: Vrem sa schimbam imaginea impusa de industrial in care berea e un produs bun doar consumat rece, in loc de apa

[Berile artizanale] Arnaud Dussaix, Sikaru: Vrem sa schimbam imaginea impusa de industrial in care berea e un produs bun doar consumat rece, in loc de apa

Arnaud Dussaix este omul care si-a propus sa indeparteze publicul de imaginea standard in care berea se consuma rece si, in general, pentru a combate setea. Anume, din calitatea de co-fondator al microberariei SikaruCe nu stiu oamenii e ca berea inseamna si o arta de a imbina ingredientele in proportii perfecte pentru a obtine o varietate dce gusturi (si ocazii) care acum sunt neglijate, crede Arnaud. La fel ca vinul, berea poate fi folosita in food-pairinguri dupa gust si moment.

Brandul Sikaru a pornit de la o instalatie de bere de 50 de litri, ajungand acum o microberarie care produce 12.000 de sticle pe luna, in 6 sortimente diferite. Cei trei oameni implicati initial in proiect au devenit cinci, urmand ca spatiul berariei sa primeasca pe viitor un upgrade. Productia de Sikaru la draft e pe cale sa inceapa, lucru necesar pentru "a fi mai prezenti in HoReCa si la festivaluri", precizeaza Arnaud.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related