Vara asta, 7Up sarbatoreste originalitatea

Vara asta, 7Up sarbatoreste originalitatea

Vara aceasta, 7Up sarbatoreste fiecare individ original printr-o editie limitata de colectie, formata din 6 doze cu modele diferite, care ilustreaza energia si efervescenta fiecarei perioade marcante din istoria brandului. Acelasi gust inconfundabil. Aceeasi atitudine si acelasi spirit neconventional, care provoaca oamenii sa caute extraordinarul din fiecare lucru banal. Aceeasi sete de originalitate si de inovatie. 7Up in secolul XXI reprezinta in continuare avangarda a gustului si a spiritului din secolul XX. 

1929. Apare 7Up, prima bautura racoritoare non-cola, cu gust de lemon-lime.

1936. Sunt deja 7 ani de cand 7Up a intrat pe scena. 7 ani in care si-a tinut promisinea de a aduce zambete chiar si in cele mai dificile momente cauzate de marea criza economica din America. ”You like it, it likes you” devine primul slogan al brandului, devine promisiunea de a te face fericit fara efort prin gustul racoritor de lemon-lime.

1957. La sfarstiul anilor ’40, dupa doar doua decenii, 7Up urca in topul celor mai bine vandute bauturi din lume. Entuziasmul, optimismul, fervoarea si creativitatea anilor ’50 sunt imbratisate de 7Up, iar gustul original de lemon-lime este cel care da tonul petrecerilor. ”Fresh-up with Seven Up” devine regula casei la petreceri.

1967. 7Up – sucul care nu este cola. Intr-o piata monopolizata de bauturi cola, cu continut de cofeina, isi face loc sucul care genereaza schimbare, libertate in spirit si o revolutie a gustului. ”Drink UNcola anytime” este alegerea subinteleasa a tinerilor care confrunta normele sociale.

1977. Este momentul in care 7Up traieste muzica, simte vibe-ul si lupta pentru originalitate, dreptul de a fi diferit si de a face lucrurile asa cum vrei. ”Dragoste, nu razboi” si gustul consacrat al 7Up anima sufletele tinerilor si a celor care vor schimbare. ”UNdo it” este noul slogan. Este noua teorie de viata.

1980. 7Up se muta in centrul culturii pop si nu se teme sa-si arate personalitatea vibranta. Traieste la unison cu Warhol, Indiana si Lichtenstein. Aroma originala si perspectiva 7Up inspira oamenii anilor ’80 sa simta cu fiecare celula si sa nu ascunda asta. ”Feelin’ 7Up” devine motto-ul unei generatii care stie sa se simta bine.

1990. Timpuri agitate, schimbari sociale in toata lumea, revolte si suflete incarcate. 7Up ofera sansa unei pauze de la mersul lucrurilor alaturi de Fido Dido si aroma de lemon-lime. Atitudinea relaxata fata de viata si probleme este cea care promite salvarea de la viteza secolului XX. ”It’s cool to be clear” da nastere unei noi generatii – millennials.

 

"Aceasta celebrare a perioadelor care au marcat existenta 7Up este o initiativa globala, care vrea sa atraga atentia asupra fiecarui creativ, care poate ca trece neobservat in haosul cotidian. Este un proiect care vrea sa scoata la iveala originalitatea in cel mai pur sens si inovatia, din ce in ce mai dificil de gasit la ora actuala, care au caracterizat 7Up in aproape un secol de existenta. 7Up a fost dintotdeauna sinomim cu creativitatea, cu ineditul si cu un mod de a aborda viata altfel. 7Up este despre oamenii care au curajul sa experimenteze noutati, despre cei care nu renunta usor, despre idealistii care vor sa schimbe lumea si care chiar o vor face", considera Cristina Radu (Group Brand Manager CSD & Energy Drinks PepsiCo Romania).

 

Prin lansarea campaniei 7UP Vintage, unii dintre cei care au savurat de-a lungul timpului gustul racoritor de lemon-lime al 7Up-ului s-au alaturat brandului in manifestul pentru originalitate.

Mihnea Ghildus, designer de produs si fondat Dizainar, Maurice Munteanu, fashion editor, si Alexia Talavutis, actrita, dansatoare si cantareata sunt oameni care si-au urmat cu incredere pasiunea, reusind mereu sa ramana autentici si sa nu le fie teama sa o arate. Primul care vorbeste despre sursele de inspiratie si despre provocarile de a ramane original este Mihnea Ghildus.


Mihnea Ghildus

 

Video-ul campaniei:

 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related