Automobilele ŠKODA, cadrul alternativ al unor interviuri „istete”

Automobilele ŠKODA, cadrul alternativ al unor interviuri „istete”

9 personaje vibrante ale peisajului autohton au acceptat pana acum provocarea lui Bogdan Ciuclaru de a-si spune povestile altfel, la bordul unui automobil care a „infruntat” traficul bucurestean

Ca un derivat al sloganului de brand, ŠKODA a sustinut un proiect editorial inedit: un serial online in care sunt intervievate numeroase personaje reprezentative ale peisajului autohton. Proiectul - propus si realizat de Bogdan Ciuclaru, recunoscut ca om de radio, jurnalist si blogger, a fost astfel motorizat de automobilele brandului ceh.

Pana acum, pe parcursul celor 4 luni de proiect, Bogdan Ciuclaru i-a avut ca parteneri de drum pe Doru Antonesi, Irina Margareta Nistor, Cornel Ilie, Adrian Georgescu, Anca Maria – Banita, Moise Guran, Ionut Bodonea, Marius Tudosiei si Dragos Asaftei.

Strazile din Bucuresti au devenit decor inedit pentru discutii deschise, usor in afara registrului interviului clasic. Pasagerii au vorbit despre pasiunile lor, despre felul in care simt pulsul Romaniei si nu au ezitat sa faca unele confesiuni legate de copilarie, scoala sau cariera.

Fiecare discutie purtata in traficul bucurestean a luat forma unui interviu video inedit, de 10 - 15 minute, difuzat exclusiv online. Materialele propuse publicului au reusit astfel sa furnizeze povesti de viata si detalii picante din biografia invitatilor.

 

"Dupa ce am urmarit un episod din seria <<Comedians In Cars Getting Coffee>>, in care Seinfeld discuta cu Jim Carrey, am realizat ca tocmai decorul – usor atipic – ii face pe invitati sa paraseasca zona mai riguroasa a unui interviu conventional, in favoarea unui discurs mai light si a unui registru conversational. Pe scurt, in masina, oamenii invitati stau de vorba, nu dau declaratii. Iar cand oamenii stau de vorba sunt autentici", a declarat Bogdan Ciuclaru pe blogul sau personal.

 

"Am privit aceasta initiativa ca pe o modalitate de a contura o noua dimensiune deplasarilor urbane. Prin initiativa lui Bogdan Ciuclaru, am reusit sa transformam automobilele ŠKODA intr-o invitatie la dialog, intr-un spatiu familiar si relaxat, departe, parca, de traficul din Bucuresti. Interviurile Simply Clever au fost unul dintre proiectele al caror nonconformism, dublat de valoarea oamenilor implicati, ne-a facut sa nu ne indoim nicio clipa de reusita lui", a declarat Patricia Zegreanu (Marketing & Communication Manager ŠKODA).

 

Pana acum, cele 9 interviuri realizate au reusit sa insumeze aproape 10.000 de vizualizari, fiind disponibile pe pagina de Facebook dedicata, si pe canalul de YouTube cu acelasi nume. In plus, acest prim sezon va aduce in continuare inca 3 episoade Simply Clever cu invitati surpriza.

 

Interviurile Simply Clever

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related