[Vara la branduri] Dana Iordache (PepsiCo): Fiind vorba de un parteneriat international, ne-am coordonat in comunicare cu o echipa extinsa, ceea ce poate fi o provocare

[Vara la branduri] Dana Iordache (PepsiCo): Fiind vorba de un parteneriat international, ne-am coordonat in comunicare cu o echipa extinsa, ceea ce poate fi o provocare

Calendaristic, mai sunt 10 zile si spunem "adios" verii lui 2016. Asa ca trebuie sa ne miscam repede daca vrem sa mai facem ceva pe caldura. Da, stim, a trecut prea repede, dar sa privim partea plina a paharului: amintirile de vacanta. Dana Iordache (Regional Marketing Manager, Lipton PepsiCo) ne povesteste pe larg despre una dintre ele: prietesugul dintre Lipton si Tomorrowland. Un brand recruteaza 12 tineri romani si apoi ii trimite in vizita la un festival international. Obiectivele: generare de experiente si constructie de brand equity.

 

Lipton a fost initial partener Tomorrowland doar in Belgia, iar din 2016 proiectul a fost amplificat, putand oferi aceasta experienta si consumatorilor Lipton din celelalte tari din Europa. Anul acesta, campania integrata Lipton a fost #aiverdelaceai din care a fost declinata platforma cu Tomorrowland #aiverdelamuzica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related