Sergiu Muresan, Transylvania Brew: Nimeni nu ne incuraja sa facem cidru. Am facut un studiu de piata, pentru produs si 90% din cei pe care i-am intrebat nu stiau ce este

Sergiu Muresan, Transylvania Brew: Nimeni nu ne incuraja sa facem cidru. Am facut un studiu de piata, pentru produs si 90% din cei pe care i-am intrebat nu stiau ce este

Pe langa berile artizanale care au inceput sa prinda din ce in ce mai mult avant pe o piata nou formata si inca in efervescenta, incep incet-incet sa apara si alti entuziasti ai artizanatului de bauturi alcoolice. Printre ei Sergiu Muresan si Daniel Crisan, antreprenorii din spatele Trasylvania Brew si a Cidrului Harverster.

Putina lume a auzit in Romania de cidru, si mai putina se pricepe sa aprecieze calitatea lui. Nici recolte potrivite nu prea avem, pentru ca la noi in tara livezile au mai mult „mere de masa”, mai dulci, nu si soiuri potrivite pentru cidru. De asta Sergiu si Daniel importa mai mult marfa din Polonia. Isi propun sa faca asta inca o perioada, pana cand vor putea face rost de materia prima exclusiv din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related