Giancorrado Ulrich, Presedinte Vitis Metamorfosis: "Exista un gol intre vin si consumatorul final, creat dintr-o dorinta, oarecum naturala, a producatorului de vin de pastra imaginea nobila de care se bucura acest produs, in mod traditional"

Giancorrado Ulrich, Presedinte Vitis Metamorfosis: "Exista un gol intre vin si consumatorul final, creat dintr-o dorinta, oarecum naturala, a producatorului de vin de pastra imaginea nobila de care se bucura acest produs, in mod traditional"

Acum 15 ani, Giancorrado Ulrich isi petrecea vacanta in Romania, la recomandarea unei prietene. I-a placut tara, oamenii, dealurile si vinul. Mai mult de atat, l-a intrigat potentialul regiunii pentru a deveni un producator important de vin.

A cercetat mai bine piata si podgoriile, iar in 2008, infiinta Vitis Metamorfosis, numele companiei fiind sugestiv pentru povestea ei: podgorii romanesti si experienta italieneasca. De identitatea ei s-a ocupat agentia argentiniana YG Design. 

Opt ani mai tarziu si 5 milioane de euro investite intre timp au adus Vitis Metamorfosis aici: o podgorie in Dealu Mare cu 67,5 de hectare plantate cu vita de vie, 12 soiuri de struguri, o crama cu o capacitate de prelucrare de 1.000 de tone, iar cea de depozitare de 11.500 de hectolitri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related