- Mastercard transforma visele in realitate prin intermediul unei noi campanii de incurajare a platilor electronice, in lantul de hipermarketuri Kaufland;
- Cumparand din orice magazin Kaufland, trei posesori de carduri Mastercard sau Maestro vor avea ocazia de a ajunge, alaturi de familiile lor, la Disneyland® Paris;
- Campania ofera premii in valoare de peste 90.000 lei.
Povestile devin realitate la Disneyland® Paris, cu Mastercard si Kaufland, oferind celor care platesc cu cardul in lantul de hipermarketuri, in perioada 5 septembrie - 30 octombrie 2016, posibilitatea de a castiga trei experiente magice alaturi de membrii familiei.
Acces nelimitat in parcurile Disney®, vouchere de cumparaturi si sansa de a participa la Balul „Magie inainte de Miezul Noptii” - unde atat cei mici, cat si cei mari isi pot intalni personajele favorite - sunt doar cateva dintre surprizele care ii asteapta pe castigatori, intre 9 si 11 decembrie. In plus, in cadrul campaniei, alti trei norocosi se vor putea bucura de premii in valoare de 1.000 de lei, fiecare, ce se vor credita pe cardul Mastercard sau Maestro folosit la cumparaturi.
"Sa transformi visele in realitate este, intr-adevar, De nepretuit®, astfel ca, alaturi de partenerul nostru, Kaufland, ne propunem sa oferim romanilor posesori de carduri Mastercard sau Maestro si familiilor lor, amintiri ce dureaza o vesnicie. Cu un gest simplu si firesc, acestia pot sa isi transforme cardul in bagheta magica ce ii va trimite la Balul „Magie inainte de Miezul Noptii”, un eveniment ce se va desfasura la Disneyland® Paris, exclusiv pentru detinatorii de carduri Mastercard sau Maestro", a declarat Diana Tanase (Marketing Manager pentru Romania in cadrul Mastercard).
Fiecare tranzactie de plata efectuata cu cardul Mastercard sau Maestro in cadrul lantului de hipermarketuri Kaufland va fi inscrisa automat si gratuit in campanie. In plus, tranzactiile realizate in mod contactless vor intra cu sanse duble de castig in tragerea la sorti a castigatorilor, pe data de 14 noiembrie 2016.
"Ne bucuram de o noua experienta unica Mastercard. Am gandit aceasta campanie pentru a oferi clientilor nostri sansa de a indeplini cea mai mare dorinta a copiilor lor, precum si un vis al propriei copilarii, transformand astfel experienta cumparaturilor intr-o adevarata aventura", a declarat Valer Hancas (Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland Romania).
Campania se va desfasura in toate magazinele Kaufland din Romania.