Al doilea rebranding din istoria Bancii Transilvania, semnat de Brandient

Al doilea rebranding din istoria Bancii Transilvania, semnat de Brandient

Banca Transilvania ajunge la al doilea rebranding si are o noua identitate de brand, asociata ideei de Romania, exprimand modernitate, respect si energie, informeaza un comunicat publicat pe site-ul companiei. Realizata de Brandient, noua sigla a fost redesenata, adaugandu-i-se si o paleta cromatica (galben, rosu, albastru), reprezentand noul limbaj al bancii.
Primul proces de rebranding al BT s-a derulat in 2003.

In ce priveste identitatea de brand, BT a pastrat scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zanul, personaj care ofera comunicarii bancii unicitate si un mod prietenos de a transmite informatii. Banca Transilvania ramane, ca pozitionare, Banca Oamenilor Intreprinzatori.

Proiectul de rebranding semnat Brandient a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identitatii vizuale, trasarea strategiei de brand si de comunicare, respectiv implementarea, etapa care este in derulare atat la nivelul bancii, cat si al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.

"Brandient a redesenat identitatea brandului Banca Transilvania — un design modern pentru cea mai puternica banca privata romaneasca. Noua identitate vizuala isi propune sa exacerbeze personalitatea carismatica si plina de vitalitate care defineste atat spiritul intreprinzatorului roman, cat si echipa BT", au declarat reprezentantii Brandient intr-o postare pe pagina de Facebook a agentiei.

"Banca Transilvania se afla acum intr-o noua etapa de dezvoltare si de maturizare, iar noul concept de brand reflecta foarte bine ceea ce suntem: banca romaneasca si campion local, care sustine cu respect, pasiune si idei noi spiritul antreprenorial romanesc si vise care se transforma in realizari", a declarat Horia Ciorcila, Presedintele Consiliului de Administratie al Bancii Transilvania.

Activitatea Bancii Transilvania este organizata pe trei linii de afaceri: Corporate, IMM si Retail. Arhitectura de brand a BT cuprinde peste 20 de sub-branduri: al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania, branduri de produse si servicii, fundatii, competitii sportive, cafenea bancara si pentru evenimente de shopping bancar.

Banca Transilvania se afla in Top 100 cele mai puternice branduri romanesti 2016, pe pozitia 22, in urcare cu 20 de locuri fata de anul trecut, potrivit unui clasament publicat in luna septembrie 2016 de Revista BIZ.

Actiunea de rebranding este insotita de o noua campanie dezvoltata de Three.

 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related