[Business si muzica] George Onea (Red Clover): Strategia initiala a casei de discuri viza reprezentarea artistilor in regim 360. In prezent, ne indreptam spre content curation

[Business si muzica] George Onea (Red Clover): Strategia initiala a casei de discuri viza reprezentarea artistilor in regim 360. In prezent, ne indreptam spre content curation

De cand cu aparitia digitalului, piata muzicii comerciale trece printr-un continuu proces de reasezare. Lucru vizibil si daca ne uitam in ograda caselor de discuri romanesti, care au in prezent provocarea de a-si armoniza - nu, mai bine spus, "a-si optimiza" - obiectivele, abordarile si modul de lucru cu online-ul. Unul dintre jucatorii din piata autohtona este Red Clover, casa de discuri pornita in 2009 care, in aceasta perioada se va redefini, conform CEO-ului George Onea.

Motivul: o nevoie tot mai mare de expunere a artistilor in mediul online. Casa de discuri isi propune, in viitorul apropiat, sa devina primul serviciu de "content curation" muzical din Romania; pe scurt, e vorba de crearea unui music blog in care producatorii, compozitorii sau cantautori romani isi vor putea expune lucrarile. Mai pe lung despre cum va avea loc acest proces, puteti citi in continuare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related