Strategii de creștere pentru startup-uri și experiențe de business globale printre subiectele abordate la How to Web Conference 2016

Strategii de creștere pentru startup-uri și experiențe de business globale printre subiectele abordate la How to Web Conference 2016

Vitaly Golomb (HP Tech Ventures), Noel Pullen (Hootsuite), Robert Neivert (500 Startups), Keyvan Peymani (TouchDown Ventures), Evan Nisselson (LDV Capital), Walker Colston (Senior Vice President, Support IXIA) și alte câteva zeci de nume reprezentative din industrie vor fi prezente la How to Web Conference 2016, pe 1 & 2 noiembrie, la Teatrul Național din București.

Alături de unele dintre cele mai renumite fonduri de investiții din Europa, programe de accelerare și companii globale, aceștia vor vorbi despre drumul parcurs ca antreprenori în tehnologie, tendințele din domeniu și cele mai bune oportunitățile de finanțare.

Cei 200+ fondatori de startup-uri și peste 1000 de participanți care vor fi prezenți la eveniment vor învăța cum să lucreze mai bine cu marile companii, cum să creeze o cultură organizațională eficientă și ce povești inspiraționale sunt în spatele fiecărui succes antreprenorial. Biletele de tip early bird sunt disponibile până pe 24 octombrie, pe site-ul conferinței.

Organizat în parteneriat cu IXIA, Bitdefender, Telekom Romania și Cyberghost, cu sprijinul hub:raum și EIT Digital, How to Web Conference 2016 este un eveniment dedicat startup-urilor în tehnologie din toată Europa și punctul de întâlnire pentru +200 fondatori de startup-uri și peste 1000 de profesioniști de la peste 100 de companii din industrie. Peste 40 de vorbitori vor împărtăși strategii de creștere și dezvoltare pentru afacerile în tehnologie.

 

Vitaly Golomb: Cum să concurezi cu startup-urile din Silicon Valley

Vitaly este responsabil de investițiile HP Tech Ventures. Este un investitor activ din Silicon Valley, antreprenor cu experiență și autorul cărții Accelerated Startup – The New Business School care va fi lansată în curând.

Cu trei companii vândute cu succes până acum, Vitaly a lucrat cu mai multe companii importante la nivel global precum Rimac Automobili (cea mai rapidă mașină electrică din lume), Zite (cumpărat de CNN), Topicmarks (cumpărat de Tagged). La How to Web Conference va vorbi despre cum să concurezi cu startup-urile din Silicon Valley și care sunt avantajele piețelor din Estul Europei dacă vrei să inovezi.

 

Noel Pullen - despre cultura organizațională a unui startup ca avantaj competitiv

Director de tehnologie la Hootsuite Media, Noel este responsabil de buna funcționare a echipei tehnice din companie, de la departamentul de design până la oamenii care dezvoltă produse.

Este un lider activ, adeptul unui mod de lucru colaborativ și orientat către soluții. La How to Web Conference, Noel Pullen va vorbi despre cum să gândești o strategie de business într-un startup care crește foarte repede, astfel încât cultura organizațională a echipei să nu se modifice, ci să stimuleze progresul companiei.

 

Robert Neivert: Cum pot companiile să creeze inovație cu ajutorul startup-urilor interne

Robert este Venture Partner la 500 Startups, a fost CEO al mai multor startup-uri din Silicon Valley, a vândut cu succes patru companii și are o experiență remarcabilă în dezvoltarea de produse software, marketing & vânzări.

În contextul în care durata de viață a companiilor mari scade, acesta va oferi la How to Web Conference o serie de bune practici despre cum pot companiile să inoveze cu ajutorul startup-urilor interne, împrumutând din obiceiurile lor de organizare și dezvoltare de noi tehnologii.

Printre vorbitorii pe care participanții la How to Web Conference vor avea ocazia să îi întâlnească se numără Evan Nisselson (Partener LDV Capital), Cătălin Cosoi (Chief Security Strategist la Bitdefender), Dan Kaplan (Product marketer & fondator, Threadling), Alan Clayton (Roaming Mentor, SOS Ventures), Mădălina Seghete (Cofondatoare Branch Metrics), Vassil Terziev (Chief Innovation Officer,  Progress Software), Robert Knapp (CyberGhost), Iulian Stanciu (Emag) sau Christoph Auer Welsbach (IBM Watson Partner Innovation Leader Europe). 

Dezbateri cu lideri regionali despre ecosistemul antreprenoriatului în tehnologie și strategii de creștere

Sabine vanderLinden (Managing director, StartupBootCamp Insurtech) și Ori Hanani (Director operațiuni, Admiral Group) vor fi invitații unei dezbateri despre o nouă verticală în fintech, mai exact Insurtech: ce are deosebit această piață și care sunt atuurile pe care le pune la dispoziția startup-urilor.

În același context, Andra Sonea (consultant Anthemis și fost coordonator Solutions Architech la Digital Innovation Lab din cadrul Lloyds Banking Group), Anish Mohammed (Arhitect coordonator securitate în cadrul Lloyds Banking Group), și Michael Mellinghoff (Director, Techfluence) vor vorbi despre piețe deja mature în industria tehnologiilor financiare, precum UK și Germania, și avantajele unor industrii privite ca fiind extrem de riguroase și rezistente la schimbare.

Romain Dillet, jurnalist TechCrunch, va discuta cu Vitaly Golomb (US), Hussein Kanji (UK & vestul Europei) și cu Tak Lo (Asia) despre tendințele de finanțare din anul 2017.  

În plus, Jon Bradford (Coordonator Startup Next, TechStars), Martin Davies (Director de program, Ignite Accelerator) și Rune Theill (Cofondator, Rockstart) vor face o analiză a progresului înregistrat în 2016 de către programele de accelerare și la ce trebuie să se aștepte startup-urile în 2017. Toate detaliile despre dezbaterile organizate în cadrul How to Web Conference 2016 sunt disponibile online, pe site-ul evenimentului.

Cea de-a șaptea ediție How to Web Conference pune accentul pe experiențele de business ale fondatorilor care au construit companii globale și pe ultimele inovații în tehnologie prezentate de cele 50 de startup-uri din toată Europa în cadrul programului How to Web Startup Spotlight.

Biletele de tip early bird pentru How to Web Conference 2016 sunt sunt disponibile online pe site-ul conferinței până pe 24 octombrie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related