Un nou magazin Farmec se deschide in Brasov

Un nou magazin Farmec se deschide in Brasov

Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, continua extinderea si modernizarea retelei de magazine in tara. Dupa deschiderea magazinului de la Timisoara si a primelor magazine Gerovital din tara la Bucuresti si Constanta, Farmec anunta inaugurarea unui nou spatiu in Brasov. 

Situat central, in Piata Sfatului nr. 11, noul magazin Farmec Brasov are o suprafata totala de 60 metri patrati, oferind peste 400 de produse, dar si consultanta permanenta legata de acestea, prin intermediul consilierilor prezenti in magazin. Investitia totala se ridica la 55.000 euro, suma reprezentand fondurile alocate pentru proiectare, design, mobilier si instalatii, la care se adauga masurile de securitate.

Brasovenii vor beneficia si de teste de dermoanaliza a tipului de ten, acest serviciu fiind oferit gratuit tuturor celor care viziteaza magazinul. Sedintele dureaza aproximativ 5 minute si ajuta la stabilirea tipului de ten prin folosirea unor masuratori instrumentale specifice care analizeaza nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum si gradul de pigmentare al pielii.

 

"Inaugurarea primului magazin Farmec la Brasov face parte din strategia de extindere a retelei de magazine Farmec in tara. Brasovenii se vor putea bucura de toate produsele Farmec din portofoliu, fie ca vorbim de cosmetice sau de produse de ingrijire a locuintei din gamele Nufar si Triumf. Farmec este un brand simbol al Romaniei si incercam sa venim constant in intampinarea consumatorilor nostri cu cele mai bune servicii si produse. Ne-am propus ca pana la finalul anului 2016 sa investim 200.000 de euro in deschiderea si modernizarea magazinelor proprii in tara", a declarat Mircea Turdean (Director General Farmec).

 

In perioada 29 septembrie-9 octombrie, brasovenii vor beneficia de 20% discount la orice achizitie din noul magazin Farmec.

In prezent, reteaua magazinelor Farmec numara 8 spatii, in: Cluj Napoca (3 magazine), Arad, Sibiu, Targu Mures, Timisoara si Brasov. Pe 20 si 22 septembrie a.c., Farmec a marcat deschiderea primelor magazine Gerovital din Romania, la Bucuresti si Constanta, aducand cel mai iubit brand romanesc mai aproape de consumatori. In ceea ce priveste deschiderea de magazine in noi locatii, Farmec are in vedere inaugurarea alor 3 spatii pana la finele anului 2016.

Compania inregistreaza anual o medie de 12.000 clienti, persoane fizice, in magazinele de brand. Valoarea medie a cosului de cumparaturi pentru comertul traditional este de aproximativ 50 lei, in timp ce in cazul primului magazin deschis recent in Capitala, aceasta valoare este de 84 lei, o suma peste media inregistrata la nivel national.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related