[Branduri in promotie] Adrian Pasarica (Orkla Foods), despre #selfiecubunica: Am incercat sa ii stimulam pe tineri sa mearga la bunici, sa petreaca timp cu ei, sa ii imbratiseze

[Branduri in promotie] Adrian Pasarica (Orkla Foods), despre #selfiecubunica: Am incercat sa ii stimulam pe tineri sa mearga la bunici, sa petreaca timp cu ei, sa ii imbratiseze

Digitalizarea si-a intrat in drepturi si in taramul promotiilor. E bine, e rau, e variabil? Desigur, variabil. Dar o luam pe studii de caz, nu pe filosofii, alaturi de mai multi brand manageri romani, si discutam despre cat de digitale sunt promotiile de astazi. 

Cu Adrian Pasarica (Senior Brand Manager, Orkla Foods) am vorbit despre "Pupici pentru Bunici", cea mai recenta promotie a brandurilor Bunatati de la Bunica si Untdelemn de la Bunica. Mecanica a integrat practica hashtagului #selfiecubunica insotit de postari foto urcate pe site-ul campaniei si pe Instagram. Detalii, mai jos.

 

Seria editoriala "Branduri in promotie" este inspirata de PROMOTIFUL, platforma software dedicata organizatorilor de promotii, prin care iti poti construi intreaga campanie in cateva ore, cu doar o zecime din costul obisnuit.

 

Promotia cu Emotie, Pupici pentru Bunici 

Anul acesta, am lansat campania "Pupici pentru Bunici", o initiativa de a aduce mai aproape, parinti, nepoti, bunici si pupici. Un studiu, recent realizat impreuna cu Fundatia Principesa Margareta a Romaniei, arata faptul ca bunicii sufera de singuratate, ca in viteza vietii lor, tinerii de azi, uita exact acele lucruri care conteaza, acele momente care aduc bucurie in viata noastra.

 

Mecanica si premii

Totul a inceput cu o platforma online pupicipentrubunici.ro, unde lumea era invitata sa incarce un #selfiecubunica. In felul acesta am incercat sa ii stimulam pe tineri sa mearga la bunici, sa le acorde atentie macar cateva ore, sa stea cu ei, sa ii imbratiseze, sa-si faca o poza.

Pentru sfarsitul de an, "Pupici pentru Bunici" trece la nivelul 2.0 si ii invitam pe toti clientii nostri sa participe la o campanie nationala de consumatori. Oricine va cumpara un produs Bunatati de la Bunica sau Untdelemn de la Bunica in ultimele 3 luni din an, se va putea inscrie in cursa pentru 100 de euro/ zi sau 1.000 de euro pe saptamana.

Poate daca banii sunt veniti de la Bunica, se vor gandi sa-i dea pe un bilet de tren, pe un plin de benzina sau pe o rezervare la avion ca sa petreaca momente nepretuite cu bunica lor adevarata. "Daruieste pupici pentru bunici si castiga!" are un mecanism foarte simplu, trimiti codul unic de pe produs prin SMS la 1875 sau pe www.pupicipentrubunici.ro si intri in tragerea la sorti pentru premiile zilnice sau cele saptamanale. 

 

Mediul online in mecanica promotiei si in comunicarea ei

Spotul prin care am inceput sa comunicam campania a fost primit cu emotie din prima zi de lansare, adunand in total pana acum 1 milion de vizualizari pe Facebook, Instagram si YouTube si cateva mii de share-uri.

Bine ca si-a diversificat Facebook-ul butoanele, pentru ca multi au ales sa se exprime prin inimioare sau lacrimi, nu doar prin like-uri. Pe site s-au strans aproape 1000 de instantanee cu momente unice, bune de pus in rama. Sunt atat de inocente, atat de blande si sincere bunicile surprinse intr-o poza facuta cu ajutorul tehnologiei moderne. Pe ele nu le schimba nimic, raman la fel de mangaietoare cu nepotii, oricat de mari au crescut.

Timpul foarte scurt pe care il petrecem cu bunicii, dupa ce acestia au avut atata grija de noi cand eram mici, este o realitate foarte cruda. Ii lasam undeva in casuta lor, uitati cu o telecomanda in mana si foarte rar cu un telefon care suna. Si cand ne dam seama ca puteam sa facem mai mult, uneori e prea tarziu.

De aceea, Bunatati de la Bunica alaturi de Untdelemn de la Bunica, au incercat sa faca primul pas pentru a scurta distanta dintre nepoti si bunici.

Vazand emotia creata in jurul acestei idei, ne gadeam ca "Pupici pentru Bunici" va ramane o mana intinsa pentru persoanele varstnice, mult timp dupa ce campania se va fi incheiat. De fapt, credem ca va fi o poveste cu “va urma” de fiecare data.

 

Echipa

Campania a prins viata prin implicarea unui grup de prieteni:

Ruxandra Ghitescu: Regizor
Lulu de Hillerin: DOP
Adrian Pasarica: Concept&Creatie
Echipa de la Kaleidoscope Proximity: Creatie Online
Echipa de la More Results: DM
Cristina Staicu/Alina Ciobanu - Zenith Media: Media TV & Radio
Lavinia Vacarescu (Untdelemn de la Bunica): Brand Manager
Monica Coliu (Untdelemn de la Bunica): Sales&Marketing Director
Ovidiu Mihalca (Untdelemn de la Bunica): Global&Brand Key Account Manager
Andreea Toloaca (Bunatati de la Bunica): Marketing Director
Alexandru Milea (Bunatati de la Bunica): Category Activation Specialist
Adriana Toma (Bunatati de la Bunica): Trade Marketing Manager
Adrian Pasarica (Bunatati de la Bunica): Senior Brand Manager

 

INFO PROMOTIFUL

Poti testa gratuit PROMOTIFUL, platforma software cu care poti avea gata o promotie in 3 ore (buget sub 1000 Euro, design responsive, raportare completa). Demo gratuit: demo-acme.promotiful.com

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related