KFC si Pizza Hut demareaza cea de-a noua editie a programului „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision

KFC si Pizza Hut demareaza cea de-a noua editie a programului „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision

Pentru al noualea an consecutiv, KFC si Pizza Hut lanseaza programul de strangere de fonduri „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision. Campania de anul acesta se desfasoara in toate restaurantele KFC si Pizza Hut din tara, intre 1 si 31 octombrie.

Oricine are posibilitatea de a dona bani pentru copiii inscrisi in programul World Vision, in urnele special amenajate in restaurante, fara a fi conditionat de achizitionarea de produse. Cele doua companii sustin programul World Vision atat prin strangerea de fonduri in restaurantele proprii, cat si in calitate de sponsor.

In 2015, KFC si Pizza Hut Romania au donat suma record de 80.000 de euro catre organizatia World Vision Romania, in urma campaniei de strangere de fonduri „Vreau in clasa a noua” desfasurate in luna octombrie.

 

"Ne bucuram ca avem sansa sa ajutam copiii care isi doresc sa isi continue studiile si putem sa le oferim un viitor mai bun. „Vreau in clasa a noua” este un program de suflet pentru noi si le multumim partenerilor nostri care ne ajuta sa crestem suma donata de la an la an: clientilor, angajatilor si tuturor celor ce au sprijinit aceasta initiativa in cei opt ani. Prin parteneriatul cu World Vision, pe parcursul acestor ani, 837 de elevi au fost sustinuti pentru a merge la liceu, 212 dintre acestia continuandu-si studiile in cadrul unei facultati", declara Mark Hilton (Franchise Business Consultant KFC si Pizza Hut).

 

"Pentru al noualea an consecutiv, in luna octombrie, impreuna cu KFC si Pizza Hut, parteneri traditionali ai programului „Vreau in clasa a noua”, ne pregatim sa spunem bun venit la liceu unei noi generatii de tineri dornici sa-si continue studiile. Multumim partenerilor nostri care ne impartasesc credinta in puterea educatiei de a schimba destine, datorita lor tot mai multi copii de la sat intra in program si se indreapta astfel catre un viitor al viselor implinite", declara Oana Serban (Director Comunicare & PR World Vision Romania).

 

Ambasadorul proiectului este, pentru al patrulea an consecutiv, Dani Otil. In anii precedenti, Dani s-a implicat activ in strangerea de fonduri pentru campania „Vreau in clasa a noua”. In 2015, el a vizitat copiii inscrisi in program din judetul Dolj si le-a vorbit despre importanta educatiei pentru a-si asigura un viitor mai bun, dupa ce in 2014 si-a scos la licitatie prima sa casca de motociclist, iar banii au fost donati pentru programul „Vreau in clasa a noua”.

Copiii din program sunt selectati in functie de situatia financiara a familiei din care provin, de rezultatele scolare si dorinta lor de a merge la scoala. Pe tot parcursul ciclului liceal, acestia beneficiaza de un sprijin lunar in valoare de 250 de lei, care le acopera cheltuielile necesare pentru scoala si le ofera acces la activitati educative si de socializare, o tabara de vara, consiliere individuala, sprijin in vederea integrarii in noul mediu scolar si orientare in cariera.

Campania „Vreau in clasa a noua” face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare initiativa internationala din sectorul privat, lansata de YUM! Brands Inc. al carei beneficiar este World Food Programme, o subsidiara a Organizatiei Natiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfasoara in peste 130 de tari si teritorii si in mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell, implicand aproape 1,5 milioane de angajati.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related