Samsung Electronics Romania realizeaza primul Instawalk dedicat consumatorilor

Samsung Electronics Romania realizeaza primul Instawalk dedicat consumatorilor

Samsung Electronics Romania a realizat vineri, 30 septembrie, primul Instawalk pentru fanii sai – InstArtWalk - alegand sa fie cat mai aproape de consumatorii sai printr-o activare desfasurata chiar de Noaptea Galeriilor.

Activarea #InstArtWalk a reusit sa adune offline, 30 de pasionati de fotografie urbana, iubitori ai artei, dar si utilizatori loiali Samsung. Cei 30 de participanti au pornit in explorarea celor mai frumoase galerii din Bucuresti, fiind insotiti de unul din cei mai talentati si cunoscuti fotografi din Romania, Cristian Vasile (Igu) fondatorul proiectului „ Bucuresti optimist”.

Astfel, Bucurestiul nostru optimist a devenit de Noaptea Galeriilor un oras fara secrete, iar timp de peste 3 ore traseul de 5 galerii a fost cadrul perfect pentru peste 400 de imagini postate pe profilele de Instagram ale participantilor, cu hashtagul oficial al evenimentului #InstArtWalk.

Pentru a participa in cadrul evenimentului, fanii s-au inscris pe pagina de eveniment dedicata si au postat pe wall-ul evenimentului o poza facuta de ei cu telefonul lor Samsung in Bucuresti. Cele mai reusite 30 din cele 92 inscrise de imagini inscrise au fost selectate si astfel fanii au fost desemnati sa participe la cea mai exclusivista experienta urbana realizata de catre Samsung.

 

"Pentru Samsung, social media reprezinta un element important al ecosistemului de marketing, pentru ca permite brandului sa afle care sunt astep­tarile si dorintele comunitatii in cel mai simplu si firesc mod: prin crearea contextului potrivit pentru conversatii. Prin urmare, brandul urmareste o abordare strategica integrata a tuturor canelelor de comunicare. Ne bucuram ca participantii au socializat si s-au imprietenit, in ciuda eterogenitatii grupului format (participanti din toate grupele de varste, de la liceeni la generatia 50+), si, chiar daca turul privat a durat mai bine de cateva ore, acestia au ramas alaturi de noi pana la finalizarea activarii. Evenimentul a fost promovat doar online, pe Instagram, iar ca landing page am folosit o pagina de eveniment dedicata pe Facebook. Rata de participare a fost deosebita: doar 4 dintre cei selectati initial nu au putut participa, la eveniment venind apoi toti cei 30 care au confirmat prezenta, ceea ce ne-a intrecut asteptarile.", spune Ioana Sigarteu (SEE Social Media Supervisor, Samsung Electronics).

 

La final, Samsung le-a creat participantilor propria lor galerie de arta, expunand in timp real, cele mai reusite fotografii realizate de participanti pe toata durata traseului, care au putut fi luate apoi acasa de catre fani. Finalul serii a fost marcat de un moment festiv, cu cocktailuri tematice, iar vibe-ul dinamic a fost asigurat prin realizarea unor gif-uri personalizate postate pe paginile de socializare ale participantilor.

 

Facts & Figures:

  • 30 de participanti
  • Peste 400 de imagini generate cu hashtagul #InstArtWalk
  • Perioada de promovare: 23-30 septembrie
  • Agentie creatie, BTL si social media: Centrade Cheil
  • Agentie PR: MSLGROUP The Practice
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related