[Business si muzica] Catalin Muraru (Roton): YouTube este regele volumelor dar nu si al eficientei. Spotify, in schimb, este foarte eficient

[Business si muzica] Catalin Muraru (Roton): YouTube este regele volumelor dar nu si al eficientei. Spotify, in schimb, este foarte eficient

De la muzica pe caseta, pana la cea de pe streamurile online au trecut ani buni, insa nu suficient de multi incat sa nu ne mai amintim cum era. Piata de muzica romaneasca s-a schimbat in aceeasi directie cu cea din afara, chiar daca intr-un ritm mai putin alert. Suntem in spatele lumii bune, dar tinem binisor pasul.  

O constanta atat a vremurilor cand cumparam Roxette sau Sting pe caseta, cat si a celor de azi, este Roton Music. Stam astazi de vorba cu Catalin Muraru, co-fondatorul companiei. El insusi isi aminteste, de altfel, de perioada cand livra cu camionul, impreuna cu echipa sa, casete cu muzica. Astazi, cat priveste veniturile companiei sale, ele se inregsitreaza mai cu seama din concerte. Insa si digitalul incepe sa-si aduca, usor-usor, contributia la cifra de afaceri. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related