GPeC aduce pentru prima dată în piața de e-commerce din România conceptul “All Day Special Guest Event”, dedicând o zi de eveniment exclusiv lui Bryan Eisenberg, “Guru în User Experience” așa cum a fost numit de eConsultancy - cea mai importantă comunitate de marketeri și specialiști în e-commerce la nivel global. Aflată la a 11-a ediție anuală, GPeC este cea mai importantă conferință de E-Commerce & Digital Marketing din Europa Centrală și de Est.
Pe 16-17 noiembrie 2016 are loc, la București, GPeC Summit & Gala Premiilor eCommerce – evenimentul de referință în comerțul online.
Ziua de 16 noiembrie îi este dedicată exclusiv invitatului special Bryan Eisenberg, autoritate recunoscută la nivel internațional în marketing online, optimizarea ratei de conversie, user experience, persuasiune și personalizarea conținutului.
Pe tot parcursul zilei, Bryan va dezvălui cele mai bune strategii pentru creșterea vânzărilor, tactici de promovare online, tehnici de persuasiune, secretele content marketing-ului de succes, modurile în care poți asigura cea mai bună experiență utilizatorilor site-ului tău, cum să testezi și, mai ales, ce să faci cu rezultatele pentru a optimiza conversiile și pentru a vinde mai mult.
Nu va lipsi nici sesiunea de de întrebări și răspunsuri “Ask Bryan Anything” pe care niciun jucător care activează în piața de e-commerce și marketing online nu ar trebui să o rateze fiind o șansă unică de a adresa întrebări celui care a contribuit la creșterea vânzărilor gigantului Amazon.
Bryan Eisenberg este autorul best-seller-urilor editate de prestigioasele publicații Wall-Street Journal, Business Week, USA Today și New York Times: “Call to Action”, “Waiting For Your Cat to Bark?” și “Always Be Testing”, fiind și co-fondator și Chairman Emeritus al Digital Analytics Association – cea mai importantă asociație de web analytics la nivel global.
Bryan este recunoscut drept o autoritate în marketing online și optimizarea conversiilor, de aceea articolele și cărțile lui au fost citate de: The Wall Street Journal, The New York Times, Business 2.0, CXO Europe, Advertising Age, CNN, Forrester Research, Jupiter Research, Miami Herald, Publish, Internet Advertising Report (IAR), Chicago Business Tribune, Inc Magazine, Entrepreneur, Target Marketing, DM News, Microsoft’s bCentral, MarketingSherpa, the Toronto Star, Smart Money & Internet Retailer.
Deloc în ultimul rând, Bryan este unul dintre cei mai apreciați speakeri la nivel internațional, fiind invitatul special al celor mai importante conferințe de e-commerce și marketing online din lume, organizate de: Gultaggen, Shop.org, Direct Marketing Association, DreamForce, eConsultancy, Emerce sau Canadian Marketing Association.
Pe 16 noiembrie 2016, Bryan Eisenberg va susține în exclusivitate evenimentul “GPeC Special: All Day Bryan Eisenberg” #GPeC_AllDayBryan #GPeC_ADB din cadrul GPeC Summit – aducând în România nu mai puțin de 6 ore de conținut premium pentru oricine activează în E-Commerce și Digital Marketing.
“GPeC Special: All Day Bryan Eisenberg” este primul eveniment de acest fel din piața românească de e-commerce, desfășurându-se la București pe data de 16 Noiembrie 2016, în deschiderea GPeC Summit.
Potrivit organizatorilor, surprizele nu se opresc aici: pe 17 Noiembrie vor urca pe scena GPeC Summit alte nume sonore are industriei de profil atât din țară, cât și din străinătate. Tot pe 17 Noiembrie are loc și GPeC E-Commerce Expo (expoziție B2B între furnizorii de servicii e-commerce și magazinele online), iar seara se va încheia cu a XI-a ediție anuală a Galei Premiilor eCommerce – Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Electronic din România.
“În zilele de 16 și 17 noiembrie aducem un adevărat festin de conținut e-commerce premium de la experții de top la nivel internațional.
Bryan Eisenberg este considerat worldwide drept părintele optimizării conversiilor și un specialist de mâna întâi în ceea ce privește online marketing-ul, user experience și personalizarea conținutului, așadar suntem mai mult decât entuziasmați să livrăm industriei de profil primul eveniment dedicat unui adevărat Guru – adică 6 ore de conținut la superlativ. Este o premieră de care suntem mândri.”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
“Să nu credeți că surprizele se opresc aici pentru că pe 17 noiembrie ne vom întâlni cu unii dintre cei mai buni specialiști autohtoni și de peste hotare, iar întreaga zi va fi un adevărat maraton de e-commerce care va culmina cu răsplătirea performanțelor magazinelor online și a celor mai buni jucători din piață în cadrul Festivității de Premiere Gala Premiilor eCommerce”, adaugă Radu.
Înscrierile la GPeC Summit, 16-17 Noiembrie, sunt în plină desfășurare și se pot face pe website-ul evenimentului. Până pe 27 octombrie, doritorii pot achiziționa biletele de acces la un preț semnificativ redus prin oferta early-bird, adică vor plăti doar 79 EUR + TVA/persoană pentru cele două zile de eveniment, în loc de 119 EUR cât va fi prețul standard în perioada 28 octombrie – 11 noiembrie.