Mike Tyson a venit in Romania sa lanseze Black Energy

Mike Tyson a venit in Romania sa lanseze Black Energy

Legenda boxului mondial si star al industriei de entertainment, Mike Tyson, a venit in Romania pentru a lansa Black Energy. Brandul de energizant, prezent in peste 50 de tari, a reusit sa fie numarul unu in Polonia, la scurt timp dupa lansare.

Ambasadorul american al brandului, Mike Tyson, s-a intalnit in timpul vizitei sale in Romania cu personalitati ale sportului romanesc si cu oficialitati. Joi, 6 octombrie, incepand cu ora 23:00, Black Energy va organiza in club Maxx o petrecere oficiala pentru fanii lui Mike Tyson, unde starul va fi invitatul special al serii. Organizatorii au pregatit multe suprize pentru cei care vor veni la petrecere, se anunta a fi un party Black Energy memorabil.

 "Sunt fericit sa ma aflu aici, in Romania, ca ambasador Black Energy", a declarat starul Undisputed Truth, Mike Tyson. "Black Energy este un brand inspirational care promoveaza valori importante pentru mine, precum caracterul puternic, vointa de lupta in viata de zi cu zi si succesul. Este un produs excelent si sunt incantat sa-l impartaseasc cu oamenii extraordinari din Romania. "

Black Energy este deja disponibil in lantul romanesc de distributie cu doua game de produse: Black Energy Drinks si Black Vitamin Drinks.  In gama Black Energy Drinks intra urmatoarele sortimente: Black Energy Classic, Black Energy Zero, Black Energy Mojito, iar gama Black Vitamin Power Drinks cuprinde variantele: Black Vitamin Power- C, Black Vitamin-Vitamins & Minerals, Black Vitamin Magnesium, Black Vitamin Natural Caffeine.

" Inca din momentul in care am creat brandul Black, mi-am dorit sa devina un brand european sau chiar unul mondial. Acum, dupa 5 ani de munca asidua si pasiune, am reusit sa fim numarul unu in Polonia si sa fim prezenti cu Black Energy in peste 50 de tari. Ne bucuram ca am adus brandul Black Energy si in randul consumatorilor din Romania si suntem gata sa repetam povestea de succes a Poloniei", a declarat Wiesław Włodarski, presedintele companiei producatoare FoodCare.

 

Black Energy

Black inseamna: premium, puternic si rapid, prestigiu si lux, intruchiparea perfecta a stilului american. Black iti da doza de energie de care ai nevoie ca sa obtii ceea ce iti doresti. 

De ce am ales sa lucram cu Mike Tyson?
Pentru ca ambele branduri impartasesc valori comune: puterea, vointa de a lupta in viata de zi cu zi, succesul, stilul american, luxul.

Black Energy a fost lansat la sfarsitul anului 2011 in Polonia si in mai putin de 2 ani, brandul a depasit principalul competitor, devenind  lider de piata. Black Energy este prezent in peste 50 de tari.

Mike Tyson

Mike Tyson este o legenda a boxului mondial si unul dintre cei mai mediatizati sportivi din intreaga lume. Avand titulatura de cel mai tanar campion mondial al greilor, boxerul este prezent in arena sportiva si mass-media de peste 25 de ani. Mike a inregistrat primul sau mare succes in sportul profesionist in 1986, cand a devenit cel mai bun boxer la categoria grea in lumea organizatiei WBC. Un an mai tarziu, Tyson a ajuns cel mai bun concurent din aceasta categorie a tuturor federatiilor. Sportivul care poseda una dintre cele mai puternice lovituri de pumn din istoria boxului a castigat 44 din 58 de lupte prin knock-out, multe dintre ele din prima repriza.

Dupa ce si-a incheiat cariera profesionala, Mike Tyson a participat la galele de box organizate de World Wrestling Entertainment, cea mai mare federatie mondiala de lupte. Starul a jucat in trei filme de lung metraj (Rocky Balboa, The Hangover si Hangover II). In 2011, Mike Tyson a intrat in Boxing Hall International of Fame, iar in aprilie 2012 in WWE Hall of Fame.

FoodCare Group este prezent pe piata FMCG de peste 30 de ani, compania are 900 de specialisti care coordoneaza productia a peste 800 de tipuri de produse. Zilnic,  Foodcare produce peste 2.000.000 de unitati.

Angajamentul companiei privind nivel inalt al calitatii permite FoodCare sa mentina cele mai inalte standarde ale functiilor de management, productie si service.

In prezent, produsele FoodCare sunt disponibile in mai multe tari din Europa, Statele Unite ale Americii, Canada si  Asia.

In portofoliul de branduri ale companiei se numara: Gellwe, Fitella, BLACK, N-GINE, 4MOVE si FRUGO. Foodcare este, de asemenea, cel mai mare producator de marci private de desert din Europa Centrala.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related