KFC vine in intampinarea clientilor cu un meniu savuros de mic dejun, care cuprinde o gama variata de produse: wrapuri sau sandwich-uri cu pui, oua, bacon si salate. Acestea sunt proaspat preparate in fiecare zi, fiind disponibile pana la ora 12:00, in restaurantele selectate din Bucuresti si din tara. Meniul de mic dejun se adauga meniului de baza, clientii putand comanda retetele deja consacrate KFC si in acest interval orar.
"La KFC, stim ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. De aceea, anul acesta am extins gama de produse si numarul locatiilor in care aceasta este disponibila si am adus in restaurante brandul de cafea Seattle’s Best Coffee. Si cum ora micului dejun difera de la o persoana la alta, ne-am gandit sa le oferim clientilor nostri produsele de mic dejun pana la ora 12:00, pentru ca oricine sa se poata bucura de preparatele delicioase special gandite pentru a oferi energie intreaga zi", a declarat Monica Eftimie (Chief Marketing Officer KFC).
Clientii KFC pot alege dintre produse din pui proaspat preparat in restaurant, in fiecare zi, dupa reteta secreta cu 11 ierburi si condimente a Colonelului Sanders, sau sandwich-uri si wrap-uri cu oua proaspete. KFC pune la dispozitia clientilor si o gama diversificata de produse lactate Albalact – lapte batut, sana si chefir.
Special pentru promovarea gamei de mic dejun, KFC lanseaza o noua platforma online, ce vine in ajutorul celor care prefera sa amane alarma ceasului de mai multe ori, in favoarea somnului dulce de dimineata. Prin intermediul acesteia, fanii brandului pot castiga peste 600 de premii pe perioada campaniei, constand in perne personalizate si vouchere Mic Dejun.
Anul acesta, KFC a inclus in meniul din restaurante un nou brand de cafea, Seattle’s Best Coffee. Cu un gust unic si intens, datorat calitatii superioare a boabelor de cafea, 100% Arabica, acest sortiment este disponibil in opt variante, de la espresso, americano si white americano, la specialitati precum cappuccino, mocha, latte, caramel latte si vanilla latte.