PEPCO deschide magazinul cu numarul 1000

PEPCO deschide magazinul cu numarul 1000

Cunoscutul lant de magazine de tip discount pentru produse vestimentare si industriale -PEPCO a deschis magazinul cu numarul 1000 in Europa. Ca importanta, Romania este una dintre primele trei piete pentru PEPCO.

Primul magazin a fost deschis in Romania in 2015 si, in prezent, administreaza 89 de magazine situate in intreaga tara si intentioneaza sa deschida magazinul cu numarul 100 in Romania in luna decembrie a anului 2016. 

Magazinul PEPCO cu numarul o mie in Europa a fost deschis la data de 27 octombrie la Focus Mall din Bydgoszcz - Polonia. Compania si-a inceput operatiunile comerciale in Polonia in 1999 si din 2004 isi desfasoara activitatea sub marca PEPCO cu o dezvoltare dinamica. In 2007, compania a sarbatorit deschiderea magazinului cu numarul o suta si, dupa aproape 10 ani, are de zece ori mai multe magazine.

Compania a inceput sa se extinda pe alte piete europene acum 3 ani. In 2013, PEPCO a deschis primele magazine in Republica Ceha (in prezent, PEPCO administreaza 98 de magazine) si in Slovacia (61 magazine acum), iar in 2015 si in Ungaria (63 de magazine). In primavara anului 2017, PEPCO isi va deschide primul magazin in Croatia, iar apoi in Slovenia. PEPCO are peste 9.000 de angajati in total, inclusiv aproximativ 1000 de angajati in Romania.

 

In fiecare luna, magazinele PEPCO sunt vizitate de 8 milioane de clienti europeni. Gama de produse include imbracaminte pentru adulti si copii, incaltaminte, accesorii si produse suplimentare, cosmetice, jucarii, rechizite pentru scoala si o gama larga de produse pentru casa la preturi mici. Compania vinde si produse cu licenta si de sezon.

PEPCO este unul dintre cele mai cunoscute lanturi de comert cu amanuntul, care ofera imbracaminte pentru copii in Europa Centrala si unul dintre liderii in vanzarea produselor decorative pentru interior. Conceptul magazinelor PEPCO diferentiaza reteaua de concurentii sai de pe piata. PEPCO este un lant de magazine de comert cu amanuntul cu autoservire, aproape de clienti si care ofera gama optima de produse la cele mai mici preturi.

Magazinele sunt situate in centrele municipiilor si oraselor si in centrele comerciale. In aceste locuri, impreuna cu comerciantii cu amanuntul de produse alimentare, au o oferta comerciala larga. Confortul clientilor la cumparaturi este asigurat de aranjamentul interior optim al magazinului, de expunerea standard a produselor, care permit clientilor nostri sa gaseasca produsele usor si rapid si de serviciul specializat, amabil si eficient.

 

"In fiecare zi, ne concentram asupra misiunii noastre – sa le oferim clientilor nostri cel mai facil acces la toate produsele de care au nevoie zilnic la cele mai mici preturi. Deschiderea magazinului nostru cu numarul o mie in Europa reprezinta un succes deosebit pentru toti angajatii nostri si rezultatul angajamentului si muncii ireprosabile a tuturor si dovada increderii clientilor nostri", a declarat Marcin Stanko (Directorul de Operatiuni PEPCO Europa Centrala si de Est).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related