[Retail a la Black Friday] Mihai Patrascu (evoMAG): Pregatirile pentru Black Fiday au inceput in urma cu trei luni si au fost facute investitii de peste 100.000 de euro

[Retail a la Black Friday] Mihai Patrascu (evoMAG): Pregatirile pentru Black Fiday au inceput in urma cu trei luni si au fost facute investitii de peste 100.000 de euro

Pentru evoMAG, Black Friday inseamna zilele de vineri, sambata si duminica, adica 18-20 noiembrie. De asemenea, inseamna nici mai mult, nici mai putin decat o a 13-a luna din an, in ceea ce priveste vanzarile, conform CEO-ului companiei, Mihai Patrascu. Perioada de Black Friday de anul acesta este estimata la circa 4.5 milioane de euro in vanzari, ceea ce ar depasi cu 50% performantele de anul trecut 

In ceea ce priveste marketingul afiliat si contributia sa la afacerile firmei, este de mentionat ca acesta reprezinta, in mod obisnuit, circa o zecime din vanzarile evoMAG. De Black Friday, 10% se transforma in 35%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related