Pentru perioada sarbatorilor de iarna, KFC introduce in meniul din restaurante un nou produs in editie limitata - “Christmas Bucket”, alcatuit din cele mai apreciate produse din meniu, devenind astfel alegerea perfecta pentru sarbatorile petrecute in familie. Noul produs contine sase Hot Wings, patru Crispy Strips, doua bucati de pui Kentucky, doua portii Dipping Fries si doua bauturi racoritoare.
In oferta de sarbatori revine si Bucket for One, care este de acum disponibil in toate restaurantele KFC din tara. Bucketul pentru o persoana de la KFC este o combinatie de patru Hot Wings, trei Crispy Strips, cartofi prajiti si o bautura racoritoare.
"Craciunul este o sarbatoare a familiei, marcata de obiceiuri precum impodobitul bradului, darurile Mosului, colindele si mesele bogate. In apropierea sarbatorilor observam cum toata familia devine agitata: mama se preocupa de pregatirea mesei, tata este tot timpul plecat, incercand sa gaseasca bradul perfect. Astfel, anul acesta ne-am gandit sa oferim o mana de ajutor fanilor KFC pentru a readuce linistea in familia lor, putand sa se bucure de o masa relaxata cu cele mai apreciate produse, potrivite pentru toti membrii familiei", a declarat Monica Eftimie (Chief Marketing Officer KFC).
Campania de promovare a produsului in editie limitata beneficiaza de trei spoturi TV, ce ilustreaza eforturile depuse de membrii familiei pentru pregatirea sarbatorilor perfecte. KFC invita astfel consumatorii sa se bucure de zile relaxante cu noul Christmas Bucket.
Special pentru aceasta campanie, KFC va lansa in luna decembrie o noua surpriza pentru fanii brandului – o platforma online in care vor putea compune propriul colind de sarbatori pentru cei dragi, platforma din care nu vor lipsi premii si vouchere pentru produse KFC.