Vanzari de 2 milioane de euro. Rezultate partiale Black Friday in 2Performant

Vanzari de 2 milioane de euro. Rezultate partiale Black Friday in 2Performant

 Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping al anului, este inca in plina desfasurare. De aseara, pana in prezent, am stat cu ochii pe cifrele din retea si va putem impartasi deja cateva date importante.

Incepand cu miezul noptii si pana la ora 16:30, in reteaua 2Performant a fost generat un numar total de vanzari de peste 27.000, aproape de numarul total de vanzari inregistrat cu un an in urma in toata ziua de Black Friday – 28.976.

Tot pana la ora 16:30 au fost inregistrate vanzari totale de 2.031.314,79 euro (cu tot cu TVA). Valoarea comisioanelor pana la aceeasi ora a fost de 102.451,86 euro, depasind cu 10% valoare totala din intreaga zi de Black Friday din 2015 – 93.103 euro.

Reteaua a avut o rata de conversie totala de 2.92% si un castig la 100 de clickuri (EPC) de peste 9 euro.

Printre cele mai performante programe de afiliere au fost:

  • Vola - rata de conversie 4,22% si EPC de 13,64 euro
  • Elefant - rata de conversie 5,74% si EPC de 13,51 euro
  • Orange Romania - rata de conversie 1,24% si EPC de 8 euro
  • Nichiduta - rata de conversie 2,09% si EPC de 7,27 euro
  • ZOOT - rata de conversie 1,18% si EPC de 13,44 euro
  • Cupio - rata de conversie 5,15% si EPC de 15,67 euro

Cel mai mare comision a fost inregistrat la CIT Grup – 190,14 euro.

Cea mai mare vanzare din retea a fost generata pentru evoMAG – 4.583,67 euro si a fost pentru o comanda ce a inclus 2 ecrane de proiectie, 2 videoproiectoare si un sistem PC.

 

Alte vanzari cu valori foarte mari au fost:

    • Elefant -  2.640 euro. Cele mai frecvent cumparate au fost ceasurile si parfumurile.
    • EvoMAG – 4.560 euro. Produsele din topul preferintelor au fost televizoarele, telefoanele si laptopurile.
    • Vola – 1.128 euro. Cele mai frecvent cumparate au fost biletele de avion.
    • Zoot1.186 euro
    • Somproduct - 1.357 euro

Ora cu cele mai multe vanzari a fost 8:00 a.m., inregistrand un numar de 2405 de vanzari, comparativ cu anul anterior, cand cea mai buna ora a fost 00:00 si a adus 2200 de vanzari.

Iata cum a evoluat numarul de vanzari in fiecare ora, in intervalul monitorizat.

 

Ofertele vor continua si in urmatoarele doua zile. Aceste date partiale vor fi urmate luni de statisticile finale pentru intreg weekendul de Black Friday.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related