Pe 16 noiembrie, într-un cadru exclusivist, Stalinskaya a aniversat 20 de ani de prezență pe piața din România. Sub același concept al puterii, evenimentul i-a adus împreună la Întâlnirea celor puternici pe aceia care prin succesul, libertatea și tăria caracterului lor au inspirat evoluția acestui brand.
În 1996, Stalinskaya a intrat pe piața din România cu promisiunea unei băuturi a cărei tărie și autenticitate să condenseze întreaga putere a celui care o bea, promisiune pe care o respectă cu strictețe de 20 de ani. Fidelă rețetei care a consacrat-o, păstrând rigoarea în alegerea ingredientelor folosite și cu o preocupare constantă față de îmbunătățirea tehnologiei de producție, continuă să fie alături de cei care o preferă și care, încă din 2001, au plasat-o ca lider de piață.
Garant al calității și al excelenței gustului, stau, numai în ultimii 8 ani, peste 50 de distincții și recunoașteri internaționale, obținute în cadrul unora dintre cele mai exigente competiții de profil.
La eveniment, versatilitatea gustului Stalinskaya a fost demonstrată și transformată în spectacol de arome și culoare de Horea Coloji, de 10 ani expert al gustului, mixolog pasionat și Brand Ambassador.
„Am construit și consolidat acest brand direct inspirați de consumatorii noștri, de succesul, de încrederea și de tăria caracterului lor. Tocmai de aceea am păstrat, timp de 20 de ani, gustul Stalinskaya neschimbat, lucrând, însă, în mod constat la perfecționarea tehnologiei de producție și asigurându-ne, cu fiecare an, de calitatea ingredientelor folosite”, a declarat Cristina Hamilton, Marketing Manager Granddis Romania.
Cu o tărie datorată procesului de triplă distilare, rafinată prin filtrarea dată de cărbunele activ din nuca de cocos, STALINSKAYA Vodka se identifică printr-un gust puternic și persistent, cu note evidente de fagure și piper. În completarea sortimentului clasic, din 2014 portofoliul brandului s-a extins cu gama premium, din care fac parte STALINSKAYA SILVER Vodka și STALINSKAYA BLUE Vodka, iar, din 2015, cu cea ready-to-drink, oferind STALINSKAYA MUSIC Cranberry, Orange și Lemon.
Brandul STALINSKAYA a intrat pe piața din România în 1996, introducând STALINSKAYA Vodka. Recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție și a tehnologiei folosite, a atins încă din 2001 poziția de lider de piață.
Sticle ale editiei aniversare White / Black
Încă de la lansare, sub sloganul Pentru cei puternici, STALINSKAYA este alături de cei care care au curajul să riște pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter.