Specialistii Gerovital au organizat workshop-ul Gerovital Tratament Expert alaturi de vedeta Claudia Pavel

Specialistii Gerovital au organizat workshop-ul Gerovital Tratament Expert alaturi de vedeta Claudia Pavel

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a lansat seria de workshop-uri de frumusete sustinute de specialistii Gerovital in magazinele brandului, printr-un atelier despre ingrijirea parului, in cadrul caruia au fost prezentate beneficiile uitilizarii produselor din gama Gerovital Tratament Expert.

Vedeta evenimentului a fost Claudia Pavel, care a prezentat ritualul sau de frumusete si secretul sau pentru un par sanatos. Artista este fana declarata a kit-ului de regenerare Gerovital Tratament Expert, prin care reda parului nivelul optim de hidratare si vitalitate, in timp ce pentru a-l proteja de factorii externi nocivi utilizeaza produse cu efect nutritiv.

Evenimentul a avut loc in magazinul Gerovital din ParkLake Mall, fiind gazduit de un specialist Gerovital care le-a oferit invitatelor consultanta si sfaturi de ingrijire a parului si le-a prezentat cele 8 subgame ale gamei Gerovital Tratament Expert.

In cazul persoanelor care au parul deteriorat, expertul Gerovital a recomandat utilizarea serurilor de regenerare ce au in compozitie keratina, complexul de vitamine A, B si E, precum si extracte vegetale. In completarea acestui tratament, au fost recomandate aplicarea unei masti nutritive si a unui ser pentru varfuri despicate.

Specialistii Gerovital imbina aproape 50 de ani de traditie cu inovatia pentru a crea produse cosmetice eficiente, perfect adaptate tuturor nevoilor de ingrijire a parului, a tenului si a pielii. Numarul 1 in preferintele romancelor pe segmentul de ingrijire a parului, gama Gerovital Tratament Expert cuprinde produse ce vizeaza probleme precum caderea parului, lipsa de vitalitate, lipsa de volum ori excesul de sebuum.

De asemenea, gama include produse tratament de regenerare a parului si solutii eficiente pentru combaterea efectelor negative pe care le au produsele si aparatele pentru coafat.

 

"Frumusetea romancelor este principala prioritate a specialistilor Gerovital, iar faptul ca acest brand se bucura de cea mai mare popularitate pe piata produselor cosmetice ne incanta si ne onoreaza. Femeile din Romania considera Gerovital o marca de incredere, pe care o recomanda si prietenelor, iar acest lucru se datoreaza faptului ca brandul a demonstrat in timp ca le cunoaste dorintele si, prin pasiunea si experienta specialistilor Gerovital, le ofera produse de top, la un raport corect pret-calitate. Prin acesta serie de workshop-uri, ne dorim sa ajungem si mai aproape de romance si sa le oferim tot sprijinul in alegerea celor mai bune produse si metode de ingrijire personala. Ne dorim ca in cadrul acestor intalniri iubitoarele brandului sa afle care sunt cele mai noi produse din portofoliul nostru, pentru a se bucura de cosmetice eficiente, 100% romanesti. Vom continua aceasta serie de intalniri, prin workshop-uri dedicate ingrijirii tenului si pielii, in cadrul carora participantele vor beneficia de recomandari din partea doctorilor nostri in frumusete. Multumim frumos Claudiei ca a acceptat invitatia noastra si ne bucuram ca ne-a dezvaluit din trucurile ei pentru a avea un par atat de sanatos si frumos, utilizand produsele din gama Gerovital Tratament Expert", a declarat Ioana Borza (Director de Marketing Farmec).

 

"Sunt mandra si fericita sa fiu ambasadorul gamei Gerovital Tratament Expert, pentru ca am fost mereu o mare admiratoare a acestui brand unic in Romania. In cazul meu, Gerovital este o mostenire de familie, caci si eu si sora mea am aflat despre aceste produse minunate de la mama noastra. Si pentru ca am fost intrebata de multe ori, de-a lungul timpului, cum imi ingrijesc parul, ma bucur ca am avut acum ocazia de a le impartasi cateva secrete de frumusete prietenelor mele de pe Facebook. A fost o intalnire ca intre fete, pe parcursul careia ne-am simtit foarte bine si abia astept urmatorul workshop Gerovital", a declarat Claudia Pavel.

 

Pentru al doilea an consecutiv, brandul Gerovital si-a mentinut pozitia de lider, din punct de vedere valoric, pe segmentul de intretinere a firului de par, cu o cota de piata de 26,6%, conform unui calcul realizat pe baza datelor Nielsen, in perioada ianuarie-iunie 2016.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related