CasePlease - serviciul care simplifică călătoriile de afaceri

CasePlease - serviciul care simplifică călătoriile de afaceri

A fost lansat un serviciu nou pe piață, care urmărește simplificarea călătoriilor de afaceri. Permite oamenilor de business să uite complet de grija bagajului, precum și de hainele șifonate.

CasePlease este un serviciu lansat toamna aceasta în București, care simplifică călătoriile de afaceri. Permite oamenilor de business care călătoresc frecvent în capitală să lase în grija CasePlease niște rânduri de haine și produse de igienă personală, pe care la următoarea lor vizita în București să le găsească curățate și călcate, așteptându-i la hotelul unde au rezervare.

CasePlease se adresează oamenilor de afaceri români și străini, care se cazează la hoteluri de 3, 4 și 5 stele, sau la apartamente închiriate.

 

Beneficiile utilizării serviciului CasePlease

Folosind CasePlease, oamenii de afaceri elimină timpul pierdut cu împachetarea și despachetarea bagajului.

Clienții CasePlease se pot îndrepta spre aeroport în orice clipă, știind că “bagajul” îi va aștepta la destinație. Căratul, grija bagajului, precum și problema hainelor șifonate dispar complet.

La finalul călătoriei de afaceri, clienții CasePlease nu vor fi nevoiți să ducă la curățătorie hainele.

Compania estimează că în medie, o persoană petrece cel putin trei ore împachetând și despachetând pentru o călătorie de afaceri, dus întors. Considerând două călătorii pe lună, sau douazecișipatru pe an, asta înseamnă un câștig de 72 de ore pe an, ce pot fi dedicate altor activități, cu valoare adăugată mai mare.

 

Cum funcționează CasePlease?

Odată ce garderoba clientului se află în posesia CasePlease, la următoarea vizită de afaceri a acestuia, toate bunurile sale vor fi transportate la recepția hotelului (garderobă/cameră bagaje) unde acesta are rezervare. Bunurile vor fi predate pe umerașe, protejate de huse, precum și într-o geantă de voiaj CasePlease, în cazul cosmeticelor și articolelor textile care nu se șifoneaza ușor.

Similar, la plecarea clientului, acesta va preda “bagajul” la recepția hotelului, în geanta de voiaj CasePlease, geantă ce va fi preluată de un reprezentant al firmei de concierge. Hainele vor fi curățate și călcate profesional, iar apoi depozitate cu restul produselor de igienă personală, în așteptarea următoarei vizite a clientului.

 

Cât costă CasePlease?

CasePlease oferă două pachete:

  • Pachet 1 - 50 euro pe călătorie (dus-întors): permite stocarea a până la 10 articole vestimentare, precum și a unei genți de cosmetice.
  • Pachet 2 - 100 euro pe călătorie (dus-întors): permite stocarea a până la 25 articole vestimentare, precum și a unei genți de cosmetice.

Taxele includ curățarea, călcarea și transportul hainelor.

Totodată este perceput și un abonament lunar de 5 euro pentru stocarea bagajului clientului.

 

Stadiul actual

CasePlease urmărește colaborări cu multinaționale, pentru angajații acestora care călătoresc des (manageri, directori, consultanți, etc), precum și cu agenții de turism cu oferte corporate.

Totodată creionează dezvoltarea serviciului în alte orașe din țară, în urma feedback-ului primit.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded