In perioada sarbatorilor, Pizza Hut si Uber ii rasplatesc pe cei care infrunta aglomeratia de sezon

In perioada sarbatorilor, Pizza Hut si Uber ii rasplatesc pe cei care infrunta aglomeratia de sezon

In decembrie si ianuarie, Pizza Hut, in parteneriat cu Uber, ofera multiple beneficii clientilor. Pentru aceasta colaborare, in restaurantele Pizza Hut partenere fanii brandului vor beneficia de prima cursa Uber gratuita, in limita a 30 lei, daca isi fac cont pe Uber.com/App si introduc in aplicatie codul promotional PizzaHutRO.

De asemenea, fanii Pizza Hut si Uber beneficiaza de 20% reducere la cursele catre restaurantele Pizza Hut din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Brasov, precum si de o reducere de 20% la retetele de pizza pe blat Cheesy Bites Remix, ultima inovatie din meniul lantului de restaurante.

Pentru a beneficia de reducerea la curse, utilizatorii Uber trebuie sa aplice codul promotional corespunzator restaurantului Pizza Hut la care merg (lista codurilor promotionale este disponibila online pe blog). In restaurante vor beneficia de reducerea de 20% daca arata sumarul cursei primit pe email.

Ofertele sunt disponibile in perioada 15 decembrie 2016 – 15 ianuarie 2017.

"Din dorinta de a ne surprinde mereu clientii, dar si de a le facilita drumul catre noi, ne-am gandit la o colaborare cu Uber, o companie de succes, care ofera servicii de calitate. Pizza Hut si Uber sunt doua branduri ce se adreseaza persoanelor care sunt mereu in miscare si care cauta tot timpul ceva nou. Ne dorim sa-i recompensam, sa le oferim un prilej de a lua o pauza si de a redescoperi bucuria meselor in oras, mai ales in perioada agitata din timpul sarbatorilor de iarna. Astfel, suntem convinsi ca acest parteneriat va fi atat pe placul fanilor Pizza Hut, cat si pe cel al clientilor Uber", a declarat Monica Eftimie (Chief Marketing Officer Pizza Hut).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related