Fanii produselor Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, au votat in proportie de 50% Gerovital Plant drept cea mai iubita lansare a companiei in anul 2016. Peste 5000 de persoane au participat la sondajul realizat pe pagina de Facebook a companiei Farmec, 90% dintre respondenti fiind femei, iar 10% barbati. Dintre acestia, 45% au votat de pe desktop, iar 55% de pe dispozitive mobile.
"Gerovital Plant este un omagiu adus frumusetii romancelor si o dovada a faptului ca specialistii Gerovital cunosc ce isi doresc femeile, reusind mereu sa le surprinda cu produse de calitate, ce raspund nevoilor lor. Gama are la baza uleiul organic din flori de mac si este creata special pentru mentinerea frumusetii doamnelor, datorita compusilor benefici ce actioneaza activ asupra pielii, lasand-o catifelata si hidratata. Prin aceasta lansare, ne-am dorit sa le multumim romancelor pentru faptul ca ne inspira mereu in crearea celor mai iubite produse si sa le incurajam sa isi pastreze farmecul natural. Ne bucuram ca a fost o lansare atat de apreciata si le multumim tuturor celor care au votat in sondajul nostru, promitandu-le, totodata, ca vom continua si in 2017 sa le aducem numeroase surprize", a declarat Ioana Borza (Director de Marketing Farmec).
Lansata pe piata in luna martie 2016 prin campania “Secretul frumusetii romancelor”, Gerovital Plant contine o gama variate de produse cosmetice pentru ingrijirea zilnica a tenului (lapte demachiant hidratant, lotiune tonica antioxidanta, apa micelara hidratanta, crema microdermabraziune, crema hidratanta, crema antirid revitalizanta SPF10, crema fermitate contur ochi, buze, crema nutritiva multivitamine), a corpului (crema restructuranta antivergeturi, crema termica anticelulitica) si a parului (sampon hidratant, balsam hidratant). Ingredientul de baza din fiecare produs este uleiul organic din flori de mac obtinut din petalele de Papaver rhoeas, planta provenita din culturi organice, fara pesticide, ierbicide sau fertilizatori minerali.
Pe a doua pozitie in topul preferintelor fanilor au fost lansarea Casetelor cadou de sarbatori (16%) si cea a Cremei Gerovital H3 Classic pentru ten matur si uscat (16%), urmate de Nuantatorul de fata antiimbatranire SPF 50 Gerovital H3 Derma+ SUN (8%), gama Gerovital Sun (6%) si produsele depilatoare Farmec 2016 (5%).
Produsele din gama Gerovital Plant pot fi achizitionate din toate supermarketurile, hipermarketurile si magazinele de profil din tara, precum si din magazinele Farmec si Gerovital ale companiei.