REWE România lansează conceptul „de Romania” prin care comunică evoluția poziționării brandului Penny Market. Totodată, compania lansează Penny FM, postul de radio care va întâmpina cu ospitalitate clienții și angajații în toate magazinele Penny Market.
"În contextul standardizării și globalizării extinse, noi facem alegerea de a ne concentra pe specificul local. Oriunde și oricând am mai făcut asta, am putut să vedem atât satisfacția consumatorului, cât și, ca efect imediat, evoluția pozitivă a indicatorilor de performanță a companiei", a declarat Dennis Biernatzki (General Manager, REWE România).
În ultimii ani, Penny Market a fost permanent dedicat asigurării unui sortiment, unei ambianțe și a unor servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor românilor. Începând cu „de România”, comunicarea de brand va deveni mai explicită și plină de emoție.
Noul concept de comunicare, „de România”, transmite mesajul că Penny Market înțelege preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor. Ei organizează mese îmbelșugate, „cu de toate”, țin si Valentine’s Day deși tot Dragobetele le e mai drag, râd mai cu poftă și se îmbrățișează mai îndelung.
Acest nou concept va fi exprimat pentru clienții rețelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masa de România, Sărbatoare de România, Oferte de România, Umor de România, Ospitalitate de România și Weekend de România.
"Penny Market este un brand recunoscut deja pentru eficiență și productivitate, atribute asociate firesc cu expertiza grupului german din care face parte. Prin „de România” ne dorim să transmitem românilor toată grija, respectul și căldura pe care le-am pus în a le oferi produse și servicii pe sufletul lor.", a declarat Cristina Florescu (Director Marketing, REWE Romania).
Odată cu lansarea noului concept, postul de radio Penny FM va începe să emită în magazinele din toată țara. Muzică, știri, informații și bună dispoziție, toate oferite de către o echipă, pe cât de tânără și entuziastă, pe atât de profesionistă.
Realizatorii Penny FM promit programe speciale menite să asigure o atmosferă caldă și inspirație pentru clienți. În plus, îi vor face pe angajați să se simtă mai aproape de colegii din toată țara prin intermediul programului radio dedicat lor în fiecare dimineață.