Beaconii ar putea reprezenta o solutie in problema interactiunii dintre branduri si consumatori, in care utilizarea inteligenta a big data construieste treptat o noua paradigma a comunicarii. Anume aceea in care brandurile depasesc statutul de emitatori ai unor mesaje generaliste distribuite in masa. De exemplu:
Stim precis de la beaconi ca utilizatorul Maria Popescu se afla chiar acum in magazinul nostru, iar din e-shop stim ca si-a pus recent in wishlist un laptop si ca s-a interesat pe magazinul online de posibilitatile de achizitie in rate. Asa ca nu o sa-i trimitem o notificare care o va informa ca avem promotie la cartofi sau detergenti, ci ii vom spune ca laptopul cu pricina este pe stoc in magazinul in care tocmai se afla si il poate vedea la raftul numarul X care este la fix 22 de metri de ea, spre dreapta, ca daca il cumpara azi primeste un discount sau un bonus si ca biroul de credite din magazin a pregatit deja documentele de finantare pentru rate. Iar, daca unul dintre vanzatori o abordeaza personal, o saluta folosindu-i numele si o conduce la raftul unde este laptopul si ii prezinta si alte 2-3 variante, corespunzatoare nevoilor sale de utilizator, atunci putem vorbi despre o experienta de achizitie WOW.