Hochland Romania are un nou Director General

Hochland Romania are un nou Director General

Hochland Romania, liderul pietei de branzeturi din Romania, are un nou Director General. Incepand cu 1 ianuarie 2017, Erik Hageleit s-a alaturat Grupului Hochland in calitate de Director General al companiei Hochland Romania.

"Sunt onorat sa ma alatur Hochland Romania ca Director General si ma bucur sa revin in aceasta tara. Mi-a placut sa lucrez si sa locuiesc in Romania, e un loc in care am avut prilejul sa intalnesc profesionisti de prima clasa. Sunt impresionat de reusitele Hochland in Romania si abia astept sa imi aduc contributia la dezvoltarea companiei."
Erik Hageleit (Director General Hochland Romania)

 

Intre 2007 si 2012, Erik Hageleit a ocupat pozitia de Director General al Beiersdorf Romania si Moldova, asa ca acesta nu se afla la primul contact profesional si cultural cu piata locala. Este un manager cu experienta internationala, cu un excelent parcurs profesional in pozitii de General Management, Marketing si Vanzari in domeniul FMCG si un lider desavarsit, care a gestionat echipe multiculturale atat in cadrul Beiersdorf, cat si in cadrul producatorului de cosmetice premium Maria Galland Group.

Noul Director General al Hochland Romania a absolvit Facultatea de Administrarea Afacerilor, Universitatea Christian-Albrechts din Kiel, Germania, si vorbeste limba germana, engleza, franceza, spaniola, rusa si limba romana.

Grupul german Hochland produce toate categoriile majore de branzeturi si are la baza o traditie de 90 de ani. Hochland este o afacere de familie, care s-a remarcat in industrie prin calitatea desavarsita a produselor din portofoliu. In prezent, Hochland este unul dintre cei mai mari producatori de branzeturi la nivel global, care vinde sute de sortimente in peste 30 de tari din intreaga lume. Compania detine 12 unitati de productie in sapte tari si are la ora actuala aproximativ 4400 angajati in toata lumea.

In Romania, Hochland este liderul pietei de branzeturi, iar brandul Hochland este prezent la nivel local de peste 20 de ani. Compania a fost infiintata in tara noastra in anul 1998, are in prezent 300 de angajati si detine doua fabrici, una la Sighisoara si una la Sovata. Portofoliul local cuprinde o gama larga de sortimente, de la specialitati din branza la branzeturi traditionale. Principalele categorii de pe piata din Romania sunt cascavalul, branza topita si telemeaua.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related