53% dintre utilizatorii globali de Internet au realizat o achiziție online în anul 2016, conform US Government, industria comerțului electronic fiind într-o continuă dezvoltare. Potrivit Salesforce Research, 61% din marketerii performanți se concentrează pe dezvoltarea experienței consumatorilor, fiind unul dintre cele mai importante elemente în eCommerce.
Creativul din spatele aurului de la Cannes, prezent la București
Richard Prenderville, fondatorul Peloton Group din Statele Unite, compania de consultanță care lucrează cu branduri din Statele Unite și America Latină, va lansa pentru prima oară la București o dezbatere complexă despre comportamentului consumatorilor în economia multi-channel, prezentând alternative prin care poți atrage consumatorii din domenii diferite.
Richard Predenville a activat ca Vice-Președinte pe marketing global la Reebook International, și a dezvoltat strategii de retailing în Asia și Europa în peste 200 de magazine, lansând câteva campanii iconice pentru Reebook.
A câștigat aurul la Cannes pentru pentru cel mai bun advertising în 2006, și peste 10 Cyber Lions pentru excelență în campanii de marketing digital, dar și aurul în Marketing pentru cea mai bună campanie outdoor din Europa în 2005. Printre strategiile create în media digitală se numără parteneriate cu Xbox și MTV.
Marketeri pentru branduri globale, prezenți la TeCOMM
Richard Prenderville va participa în calitate de speaker la evenimentul TeCOMM eCommerce Conference&Expo, trendsetter în materie de ecommerce în Europa de Est. TeCOMM se desfășoară la București între 26 și 27 aprilie, sub tematica Sell them your story! și va reuni peste 250 proprietari ai magazinelor online, profesioniști în eCommerce, influenceri și jucători importanți din industrie.
Pentru a atrage consumatori, inovația reprezintă unul dintre punctele cheie, iar britanicul Nick Lansley, Innovation Insider la Nick Lansley's Innovation Lab va oferi proprietarilor de magazine online idei innovative pentru atragerea consumatorilor. Lansley este pionier al eCommerce-ului, care găsește soluții inovatoare, formând echipe care să optimizeze interacțiunea cu companiile internaționale pentru care lucrează.
Nick Lansley a dezvoltat aplicații și servicii online pentru Tesco, unul dintre cei mai mari retaileri britanici. El este cel care a format prima echipă de inovație pentru serviciile online ale brandului, în anul 2000, participând la dezvoltarea de noi tehnologii în domeniu, inclusiv în zona de mobile services.
Dialog de business cu proprietarii magazinelor online din Europa, noutatea acestei ediții
Proprietarii magazinelor online și asociațiile eCommerce din Europa se vor întâlni în 27 aprilie în cadrul unui Round Table cu scopul de a discuta viitoarele direcții în industria comerțului electronic. Carlo Terreni, Director General la asociația Netcomm Suisse din Elveția și Sven Bally, Head of CX & e-Commerce la VERITAS din Belgia sunt printre speakerii care vor împărtăși trenduri la nivel mondial și găsi soluții adaptate industriei de eCommerce.
Evenimentul, aflat la cea de-a X-a ediție la nivel național are loc la Radisson Blu***** Hotel din București. Pe parcursul celor două zile, TeCOMM va cuprinde două zile intense cu sesiuni de prezentări, workshopuri, dezbateri și zona expozițională pentru interacțiunea cu potențiali clienți. Scopul conferinței este acela de a educa, inspira și găsi noi soluții pentru provocările inerente domeniului.
Printre speakerii de talie internațională care vor participa la TeCOMM se mai numără Richard Clark (Marketing Director, Boohoo) sau Mike Bainbridge (Chief Digital Technologist, Rackspace) care vor oferi insight-uri prețioase care vor viza creșterea vânzărilor în eCommerce, îmbunătățirea content marketing-ului, modul în care tehnologia mobilă influențează evoluția business-urilor, importanța storytelling-ului în relația cu clienții sau emergența rețelelor sociale.
Înscrierile pentru TeCOMM eCommerce Conference & Expo se realizează începând de astăzi pe site-ul oficial și este organizat de Libero Events.