Nisa sapunurilor artizanale. Oana Mudura, Skin Novels: Am tinut la aspectul contemporan al ambalajelor pentru a scoate produsul din zona traditionala de handmade

Nisa sapunurilor artizanale. Oana Mudura, Skin Novels: Am tinut la aspectul contemporan al ambalajelor pentru a scoate produsul din zona traditionala de handmade

Skin Novels s-a lansat in octombrie 2016. Nisa lor: sapunurile artizanale premium. Sunt produse manual in Oradea, din ingrediente naturale ce provin din mai multe tari. Provocarea lor a fost sa comunice non-traditional un produs artizanal. Asa au aparut elementele-cheie pentru identitatea lor: minimalism, contemporan, omnisex. S-au declinat si in produs, inclusiv ambalajul, dar si in felul in care e comunicat - de la site la social media.

Dupa 12 ani de televiziune, din care aproape sase la DIGI24 Oradea, Oana Mudura e project manager-ul Skin Novels. De la ea aflam ca echipa e formata din trei oameni care-si impart productia, customer service-ul si managementul, plus colaboratori externi, toti din Oradea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related