[CSR-ul lui 2017] Alexandra Maier, Avon: Multe schimbări bune pot să apară doar dacă trio-ul public-privat-ONG își găsește echilibrul sau măcar formula de funcționare

[CSR-ul lui 2017] Alexandra Maier, Avon: Multe schimbări bune pot să apară doar dacă trio-ul public-privat-ONG își găsește echilibrul sau măcar formula de funcționare

Simplu si la obiect: propunem sa ne facem un update la ce mai inseamna CSR in 2017 si cu ce ganduri il facem in continuare. Cu un ochi si la global, desigur. Stam de vorba cu oameni de marketing din companiile de la noi sa aflam care e metoda lor acum, ce au invatat din anii precedenti si incotro se indreapta.

Incepem cu Avon. Alexandra Maier, Corporate Social Responsibility Specialist, ne da detaliile. Compania are doi piloni pentru CSR: cancerul la san (campaniile si actiunile au ca scop educarea, preventia si sustinerea tratamentului) si violenta domestica (se implica in sprijinirea victimelor, educarea tinerilor si in felul in care media prezinta violenta). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related