[CSR-ul lui 2017] Roxana Colisniuc, ING: Preferam parteneriatele pe termen lung pentru ca schimbarile (si rezultatele) pe care le asteptam sunt sistemice

[CSR-ul lui 2017] Roxana Colisniuc, ING: Preferam parteneriatele pe termen lung pentru ca schimbarile (si rezultatele) pe care le asteptam sunt sistemice

E posibil sa fi auzit de Adapostul temporar de noapte ODESA, de care s-a ocupat Asociatia Carusel iarna asta. De la ce a pornit? De la problema bancii-partener: oamenii strazii care se incalzeau in zonele de selfbank, pentru care au cautat o solutie concreta. 

Roxana Colisniuc, Corporate Social Responsibility Officer la ING, ne explica scurt si la obiect cum lucreaza ei. Au ca piloni educatia financiara, antreprenoriatul, dezvoltarea urbana si cauzele sociale. Strategia lor a fost construita in 2013 si e aceeasi de atunci, pentru ca au obiective pe termen lung - si, implicit, proiecte si investitii de aceeasi natura.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related