[Scapa cine poate] Daniel Dragomirescu (RealEscapeRoom): Investitia a fost de cateva zeci de mii de euro, dar conditiile pietei fac recuperarea ei greoaie

[Scapa cine poate] Daniel Dragomirescu (RealEscapeRoom): Investitia a fost de cateva zeci de mii de euro, dar conditiile pietei fac recuperarea ei greoaie

In urma cu doi-trei ani, romanii descopereau un mod nou de a se distra dupa o zi de munca. Aparusera asa-numitele escape rooms. Pentru cei care nu au avut ocazia sa le calce pragul, aceasta sunt un fel de jocuri video coborate in offline, care-ti dau prilejul sa-ti folosesti priceperi de tot felul pentru a iesi din camere. Din camere greu de iesit.

Este un tip de entertainment care, se pare, a prins pe piata din Romania. Cat de bine a prins si cum a evoluat el? Incercam sa aflam in saptamanile urmatoare de la ownerii si managerii unor astfel de business-uri.

Daniel Dragomirescu este Managing Partner la RealEscapeRoom, iar astazi ne-a raspuns catorva curiozitati. Ii are alaturi pe Ovidiu Isaia si Brindusa Balas, asadar este o afacere-triumvirat, cum el insusi o numeste. Au inceput treaba in urma cu circa trei ani, investind mai intai timp in research, iar apoi cateva zeci de mii de euro in proiect. O astfel de investitie se recupereaza greu pe o piata atat de vioaie, alcatuita din multi jucatori, ne spun ei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related