Aproximativ 2/3 din utilizatorii de Internet au realizat cumpărături online în 2016 la nivel european, conform datelor furnizate de Eurostat, iar cumpătăturile online continuă să crească printre utilizatorii cu vârste cuprinse între 16-24 de ani și 25-54 de ani.
În România, însă, creșterile vânzărilor sunt slab reprezentante cu doar 18% dintre români realizând cumpărturi online în 2016, în comparație cu alte țări membre ale Uniunii Europene. Marea Britanie ocupă prima poziție, cu peste 87% de utilizatori accesând Internetul pentru a cumpăra haine sau rezerva vacanțe, conform Eurostat.
Cum vinzi mai multe în online?
Consultantul în ecommerce şi afaceri care ajută proprietarii magazinelor online să crească şi să devină profitabili în industrie este Kunle Campbell, Adviser la Guilty Soles din Marea Britanie care vine la București între 26-27 aprilie în cadrul evenimentului premium de eCommerce, TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Guilty Soles este unul dintre magazinele online cu vânzări ridicate la nivel internaționali axat pe industria încălțămintelor.
„Sunt trei modalităţi esențiale care să ajute businessrile online: clienţii trebuie să fie foarte targetaţi, frecvenţa de cumpărare crescută şi determinarea clienţilor să cumpere mai mult atunci când fac cumpărături să fie mai ridicată”, declara Kunle în cadrul unui curs despre strategia ce te poate ajuta să ajungi la nivel internaţional.
Pasionat de comerţ electronic de tânăr, Kunle a studiat economia şi s-a specializat în managementul comerţului electronic. Experienţa sa este certificată şi nu de puţine ori acesta participă la evenimente dedicate comerţului electronic la nivel internaţional, precum este şi TeCOMM Bucureşti, eveniment de referinţă pentru Europa de Est.
Prezenta în online a fiecărui business: esențială sau inutilă?
Vizibilitatea magazinelor online este esențială, însă fiecare afacere trebuie să aibă o vizibilitate online afirmă profesionistul Ovidiu Joița, Owner IAgency, cu o experiență de peste 15 ani în marketing și publicitate.
„Cred că fiecare afacere trebuie să fie prezentă în mediul online. Mulţi oameni au ideea greşită că numai magazinele online au nevoie de marketing sau SEO. Oamenii pot căuta orice pe Internet: date despre companie dar şi despre produsele acesteia, ce păreri au clienţii despre ele.
Ce facem la compania pe care o conduc? Ne ocupăm de companiile importante care sunt disponibile doar pentru câţiva oameni an de an şi o aducem în centrul oraşului, în cel mai îngreunat trafic. O facem vizibilă oricui”, a declarat Ovidiu care are în portofoliul său sute de proiecte.
În 2008, în timpul crizei financiare, Ovidiu a înființat companie de marketing online şi SEO, IAgency, iar în portofoliul companiei sale, se află companii renumite la nivel național și internațional precum: Elvila.ro, DCNews.ro, Veloteca.ro, Floria.ro, Totalsoft.ro, Retargeting.biz sau Gadgetworld.ro. Ovidiu Joița va susține în cadrul TeCOMM București workshopul dedicat magazinelor online în prima zi a evenimentului împărtășind din experiența proprie.
Top-playeri de UK, Olanda, Italia, Belgia prezenți la București
Alături de Ovidiu Joița, în cadrul TeCOMM vor participa speaker de renume la nivel international și national care vor susține prezentări, dezbateri și workshopuri între 26-27 aprilie. Creativul din spatele aurului de la Cannees, Richard Prenderville (CMO&Fondator, Peloton Digital Marketing Group) din Statele Unite va lansa pentru prima oară la București o dezbatere complexă despre comportamentului consumatorilor în economia multi-channel, prezentând alternative prin care poți atrage consumatorii din domenii diferite.
Richard Predenville a activat ca Vice-Președinte pe marketing global la Reebook International și a dezvoltat strategii de retailing în Asia și Europa în peste 200 de magazine, lansând câteva campanii iconice pentru Reebook. A câștigat aurul la Cannes pentru pentru cel mai bun advertising în 2006, și peste 10 Cyber Lions pentru excelență în campanii de marketing digital, dar și aurul în Marketing pentru cea mai bună campanie outdoor din Europa în 2005. Printre strategiile create în media digitală se numără parteneriate cu Xbox și MTV.
Alături de Richard Prenderville, Mike Bainbridge (Chief Digital Technologist, Rackspace) din Marea Britanie, Carlo Terreni (Director General, Netcomm Suisse) din Italia, Nick Lansley (Innovation Insider, Nick Lansley's Innovation Lab) din Marea Britanie sau Sven Bally (Founder & Senior Consultant, XETA) din Belgia sau Jeese Weltevreden (Research Director, eCommerce Foundation) din Olanda vor prezenta celor peste 250 proprietari ai magazinelor online noutățile în eCommerce și modalitățile de a crește afacerea.
Evenimentul premium de eCommerce în București
TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de agenția Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est dedicat industriei eCommerce. An de an, TeCOMM aduce împreună oamenii cheie din industrie, proprietari de magazine online sau profesioniști în eCommerce cu scopul de a educa și găsi soluţii practice la problemele întâlnite zi de zi în eCommerce. Ediţia din acest an TeCOMM Bucureşti are loc în perioada 26 – 27 aprilie la Radisson Blu Hotel.
Sell them your story! este şi tema evenimentului premium de comerț electronic, TeCOMM eCommerce Conference&Expo Bucureşti, aflat la cea de-a 10-a ediţie, unde îşi dau întâlnire peste 250 trendsetterii din Europa de Est. Proprietarii magazinelor online și profesioniștii în eCommerce vor prezenta interactiv, prin workshopuri, prezentări şi dezbateri cunoştinţele lor de afaceri şi strategiile care le-au determinat succesul.
Companiile care înțeleg aportul pe care conferința de eCommerce îl are în dezvoltarea mediului de business online şi care susţin evenimentul sunt:
Parteneri: Hostvision, Proclick, Iagency, Content Speed, DWF, Customsoft
Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay, Conectoo
Susţinut de: Mready, MxHost
Official Car: Midocar