[CSR-ul lui 2017] Camelia Dragomirescu, Policolor: Timpul in care corporatiile se puteau sustrage de la a-si face cunoscuta opinia referitoare la situatii controversate aparute in zona sociala a trecut

[CSR-ul lui 2017] Camelia Dragomirescu, Policolor: Timpul in care corporatiile se puteau sustrage de la a-si face cunoscuta opinia referitoare la situatii controversate aparute in zona sociala a trecut

Policolor a fost infiintata in 1965. Au implementat prima campanie oficiala de CSR in 2015. Pana atunci, faceau CSR numai ca nu-i ziceau asa. Cel mai des, sustineau cauze sociale prin donatii de produse, necesare renovarii de spitale si scoli, de exemplu. De doi ani, si-au creat o strategie de CSR si si-au asumat o misiune, ceea ce pentru ei e o victorie.

Se implica in actiuni care sustin arhitectura, urbanismul, designul si arta murala. Zic da valorilor traditionale, dar si artistilor contemporani. Lucreaza toate campaniile sau actiunile punctuale cu agentia (Zaga Brand).

Camelia Dragomirescu, director de Marketing la Policolor, ne trece pas cu pas prin experienta lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related