[CSR-ul lui 2017] Mircea Ilie, IKEA: Parteneriatul cu comunitatea nu este o activitate care să aibă o finalitate în timp, ci trebuie să dureze tot atât cât compania există pe piață

[CSR-ul lui 2017] Mircea Ilie, IKEA: Parteneriatul cu comunitatea nu este o activitate care să aibă o finalitate în timp, ci trebuie să dureze tot atât cât compania există pe piață

Prima campanie de CSR derulată de IKEA în România a fost în 2010, când au înființat, alături de SOS Satele Copiilor, un centru de consiliere, în urma vânzărilor unor jucării de pluș. Ei nu le numesc campanii de CSR, ci proiecte de implicare în comunitate. Asta pentru că, în viziunea lor, nu poți separa bunăstarea companiilor de cea a societății.

Mircea Ilie, Sustainability Leader la Magazinul IKEA Băneasa, ne trece prin strategia lor dintoteauna, relația cu globalul și direcțiile locale.

Important de zis că se concentrează pe proiecte care să ajute persoane (copiii, diferite grupuri dezavantajate din punct de vedere social sau victime ale dezastrelor) și proiecte care să rezolve probleme de mediu. Strategia vine de la global și, odată cu ea, și unii parteneri strategici, alături de care implementează proiecte mari, cum ar fi WWF, Salvați Copiii, UNICEF și UNHCR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related