[Scapa cine poate] The Codex a vandut conceptul de "challenge rooms" in Canada, Grecia si SUA

[Scapa cine poate] The Codex a vandut conceptul de "challenge rooms" in Canada, Grecia si SUA

Din ce am observat noi, odata ce te hotarasti sa lasi in urma viata de publicitar, cel mai probabil vei pleca cu totul din comunicare. Povestile oamenilor trecuti prin advertising ne-au aratat ca prefera un domeniu cu totul diferit ulterior briefurilor din industrie. In sprijinul ipotezei noastre, va oferim inca un exemplu: Sergiu Prundurel, un absolvent de regie-film care s-a mutat cu arme si bagaje pe piata escape room-urilor. Impreuna cu Catrinel Graepel a fondat The Codex.

The Codex, care include atat camere de escape, cat si de challenge (un concept un pic diferit), a fost printre primele locatii aparute pe o piata care avea sa fie "inundata". A fost nevoie de o investitie initiala de circa 20.000 de euro, pe care cei 2 antreprenori au recuperat-o in circa doi ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related