[CSR-ul lui 2017] Ioana Borza, Farmec: Ca brand, iti doresti ca si alti oameni sa empatizeze cu cauza si sa te ajute sa luptati impreuna

[CSR-ul lui 2017] Ioana Borza, Farmec: Ca brand, iti doresti ca si alti oameni sa empatizeze cu cauza si sa te ajute sa luptati impreuna

CSR au facut cam de la infiintare, dar prima campanie mare a fost in 2012. Cand nu fac campanii mari, cei de la Farmec Cluj-Napoca - cu brandurile Farmec si Gerovital - sustin mai multe cauze locale. Domeniile urmarite? Mediu, educatie si cercetare. Lucreaza in-house si sunt in curs de definitivare a unei strategii de CSR.

Despre ce proiecte au si ce cauze sustin, ne spune Ioana Borza, Director de Marketing Farmec. Tot ea trage si o concluzie:

Fata de acum 10 ani cand existau „trenduri” de pozitionare, companiile au atins maturitatea necesara de a nu mai confunda PR-ul cu CSR-ul si observ cu bucurie ca isi aleg nise care li se potrivesc, domenii de activitate in care pot cu adevarat sa faca o schimbare in bine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related