Progresiv Awards 2017 și-a desemnat câștigătorii

Progresiv Awards 2017 și-a desemnat câștigătorii

Progresiv Awards 2017  - premiile industriei de retail & FMCG -  și-au desemnat câștigătorii în cadrul Galei desfășurate la Casino Sinaia, în seara de 16 martie.

Singura companie care a plecat acasă cu două trofee a fost Coca-Cola HBC, care a obținut cele mai multe voturi la categoriile „Best FMCG Supplier” și „Best New Product”.

Mega Image a câștigat pentru al doilea an consecutiv trofeul la categoria ”Best Retailer”, în timp ce Lidl Green Store a fost desemnat ”Best New Retail Concept”, iar Kaufland a fost câștigătorul la categoria ”Best In-Store Project”, cu conceptul Fresh Corner.

La categoria ”Best start-up in Retail  & FMCG”, cele mai multe voturi a obținut Realfoods.ro, iar Aquila Group a obținut tofeul pentru ”Best Services Provider in Retail”. În categoria ”Best CSR Project in retail & FMCG”, cele mai multe voturi au mers către proiectul desfășurat de Asociația Berarii României - “Cedează volanul când bei”.

După o luptă strânsă, la categoria ” Outstanding Leadership”, câștigătoarea trofeului Progresiv Awards a fost Irina Măndoiu, Albalact. 

 

Iată clasamentele:

Best Start-up in Retail & FMCG

  1. Realfoods.ro – magazin online cu alimente direct de la micii producători, inițiatorul conceptului de gătit UCook
  2. Profructta – producător de sucuri naturale
  3. Brewtiful – shop-in-shop “Cafeneaua la cheie”
  4. Bringo - aplicație ce oferă serviciul de “personal shopper”
  5. VanFruct – juice bar

Best New Product

  1. Coca-Cola Lime
  2. Zuzu Stors
  3. Sloop Fruli – suc de fructe pentru copii
  4. Spornic Premium – ulei de floarea-soarelui 100% High Oleic
  5. Mărgăritar Sweet & Fit – îndulcitor pe bază de steviol cu oligofructoză

Best Project In-store

  1. Fresh Corner - Kaufland
  2. “Trade Program 2016” pentru retailerii independenți – Farmec
  3. Campania “Sandviș Fest” – Hochland
  4. Campania ”12/12 Susținem o dezvoltare sănătoasă a României” - Pronto Express
  5. Remodelarea zonei de vracuri din Auchan Titan (partener HL Display)

Outstanding Leadership

  1. Irina Mandoiu, Director Comercial Albalact
  2. Radu Timiș, Președinte Cris-Tim
  3. Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing Carrefour România
  4. Adrian Pascu, Director General Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice
  5. Grigore Horoi, Președinte Agricola Group

Best CSR Project in Retail & FMCG

  1. Campania “Cedează volanul când bei” – Asociația Berarii României
  2. Campania “Împreună cu tine, Profi salvează destine” – Profi
  3. Proiectul “Pâine și Mâine” - Lidl  România & Asociația World Vision
  4. Campania "Zâmbește România" - GSK Consumer Healthcare
  5. Proiectul socio-economic  ”O șansă pentru familia ta” - Danone

Best Retailer

  1. Mega Image
  2. Kaufland
  3. Annabella
  4. Lidl România
  5. Profi

Best FMCG Supplier

  1. Coca-Cola HBC România
  2. PepsiCo România
  3. Unilever
  4. Heineken
  5. Danone România

Best Services Provider in Retail

  1. Aquila Group
  2. Whiteland Sales and Marketing
  3. FM Logistic
  4. HL Display
  5. Imersia Multichannel Agency

Best New Retail Concept

  1. Lidl Green Store
  2. Bunătățuri Românești (Cooperativa Alba-Iulia)
  3. Fresh Corner (MOL România)
  4. Selgros Compact
  5. Bertis Gold

 

Progresiv Awards a pornit din dorința de a evidenția oamenii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din piața de FMCG care stabilesc tendințele și contribuie la dezvoltarea industriei, precum și rolul parteneriatelor între retaileri și furnizori.

Competiția a vizat companii, branduri și produse, manageri și antreprenori activi în retailul bunurilor de larg consum din România de cel puțin 12 luni.

Mecanismul stabilirii finaliștilor și câștigătorilor Progresiv Awards a fost unul simplu, transparent și obiectiv. Competiția a presupus trei etape: nominalizările (venite din partea profesioniștilor din industrie), validarea nominalizărilor și stabilirea finaliștilor în Consiliul de Specialiști și votarea, realizată încrucișat. Astfel, premiile pentru furnizori au fost acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri pe baza voturilor furnizorilor.

Votarea s-a realizat prin linkuri unice, acestea garantând faptul că o persoană poate vota o singură dată, deoarece ele devin inactive după finalizarea chestionarului de votare.

Research Partner în proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piață Ipsos Romania, iar partenerul care a creat brandingul și identitatea vizuală este Inoveo.

Progresiv este prima și cea mai importantă revistă business-to-business ce se adresează profesioniștilor din retail și FMCG.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte



Branded


Related