Platformele magazinelor online trebuie să fie performante şi să ofere servicii de calitate. Potrivit statisticilor din 2017, persoanele cu vârsta cuprinsă între 53 şi 71 de ani petrec 4 ore pe săptămână să cumpere online, în timp ce generaţia Millenials petrece aproximativ 6 ore, la fel de mult timp ca în viaţa reală, informează bigcommerce.com.
Platforme online, plăţi în mediul online, comportamentul consumatorului sau vânzările în online sunt doar câteva din temele ce vor fi dezbătute între 26 și 27 aprilie în cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo, punctul de întâlnire pentru peste 250 proprietari ai magazinelor online și profesioniști în comerțul electronic.
Platforme ce ajută magazinele online
Una dintre platformele de renume care vine în sprijinul proprietarilor de magazine online este Exponea, ce ajută la colectarea şi analizarea informaţiilor pe care le deţin. În calitate de director regional, Jakub Minks (Regional Director, Central&Eastern Europe, Exponea) este responsabil de vânzări, servicii sau suport pentru 11 ţări centrale şi din Europa de Est. Jakub este doctor în genetică şi a petrecut 10 ani în cercetare înainte să intre în sectorul business. Combinându-şi gândirea analitică cu înţelegerea reală a lumii de afaceri, Jakub aduce valoare, substanţă şi înţelegere clienţilor săi.
Platforma online reprezintă unul dintre elementele cheie în eCommerce, însă succesul business-ului online depinde și de conținutul care trebuie indexat.
„Activitatea de optimizare SEO a devenit tot mai complexă, tot mai apropiată de ce înseamnă marketingul online în general. Pentru listarea organică pe care Google o oferă, acesta ia în calcul indicatori noi de prezenţă a unui brand în reţele sociale, în site-uri de video streaming precum Youtube, în site-uri de specialitate, în site-uri de ştiri, în forumuri, în bloguri... şi asa mai departe. Google observă prin algoritmii săi cum utilizatorii interactionează cu conţinutul pe care-l creezi (indicatorii de user experience). Astfel activitatea de optimizare SEO a început să ocupe tot mai mult din ceea ce reprezintă marketingul online”, declară Ovidiu Joiţa (CEO, Iagency), profesionistul în SEO și marketing online de peste 15 ani având în portofoliul său companii precum: DCnews, Floria, Totalsoft sau Retargeting.
Relația cu clienții influențează imaginea magazinului online
88% dintre cumpărătorii online sunt influențați de serviciile de call-center atunci când fac cumpărăturile online, iar 95% povestesc experiențele negative avute cu magazinele în mediul online, potrivit statisticilor furnizate de Zendesk, compania de software care colaborează cu peste 200.000 de organizații internaționale.
În România, Mediatel Group condusă de Dan Mazilu, speaker în cadrul TeCOMM, oferă servicii şi soluţii complete pentru clienţi de pe toate continentele. Mediatel a fost desemnată ca fiind una dintre cele mai puternice companii românești între 2015 și 2016, fiind în top 4% companii care îndeplinesc criteriile de eligibilitate. Dan Mazilu, fost olimpic la matematică, a absolvit cursurile Politehnicii din Bucureşti în 1990 şi de mai bine de 20 de ani este liderul companiei Mediatel. În cadrul TeCOMM, Mazilu va participa alături de proprietarii magazinelor online la forumul TeCOMM Cross-border din 26 aprilie pentru a prezenta modalitățile de extindere a business-urilor online.
Ce stă în spatele succesului magazinelor online
Unul dintre magazinele online ce au reușit să dezvolte relații de succes cu clienții și să se impună pe piață este ECCO Shoes prin Victor Tighinean (General Manager pentru România, Ungaria, Slovenia, Croaţia şi Serbia la ECCO Shoes). Victor Tighinean a început bussines-ul în industria încălțămintei în 1998 cu câteva magazine multibrand, iar în 2004 a obținut Masterfranciza ECCO pentru România și Republica Moldova, când a deschis primul magazin ECCO în Cluj-Napoca. În prezent, deține 24 de magazine ECCO, iar din 2000 dezvoltă business-ul magazinului online prin strategia omnichannel.
Încă de la înfiinţare, ECCO are sediul central în Danemarca şi are peste 19.500 de persoane angajate din 50 de naţionalităţi din întreaga lume. Victor Tighinean va prezenta în cadrul TeCOMM ce se află în spatele poveștii de succes și modalitățile prin care reușește să crească magazinele online în funcție de profilul clienților internaționali.
TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de agenția Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est dedicat industriei de eCommerce. Între 26-27 aprilie la Radisson Blu Hotel*****, TeCOMM include prezentări, dezbateri și workshopuri susținute de speakeri de renume la nivel internațional precum: Richard Prenderville (CMO & Founder, Peloton Digital Marketing Group), Mike Bainbridge (Chief Digital Technologist, Rackspace), Nick Lansley (Innovation Insider, Nick Lansley's Innovation Lab), Carlo Terreni (Netcomm Suisse, General Director), Sven Bally (Founder & Senior Consultant, XETA) sau Kunle Campbell (Advisor & Ecommerce Growth Consultant,2X eCommerce). An de an, TeCOMM aduce împreună proprietarii magazinelor online și profesioniștii în eCommerce cu scopul de a împărtăși soluţii practice din comerțul electronic.
Companiile care înțeleg aportul pe care conferința de eCommerce îl are în dezvoltarea mediului de business online şi care susţin evenimentul sunt:
Parteneri: Citi Bank, Exponea, Iagency, Mediatel Group, Retargeting.biz, Hostvision, Proclick, Content Speed, DWF, Profitshare, Muehle, Mihai Șoșa, Customsoft, Credius, C-Solutions, DHL
Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay
Susţinut de: Mready, MxHost, Conectoo
Official Car: Midocar