Pizza Hut Delivery lansează programul de francizare în România

Pizza Hut Delivery lansează programul de francizare în România

Pizza Hut Delivery anunță noua strategie de dezvoltare a businessului în România, prin lansarea programului de extindere în sistem de franciză. Astfel, compania își propune să deschidă noi locații în marile orașe din țară și să ajungă la un număr de peste 30 de unități, în următorii 3 ani.

Noul program dezvoltat de companie reunește experiența de business acumulată atât la nivel național, cât și la nivel internațional, oferind o serie de beneficii pentru dezvoltatorii români care doresc să opereze o franciză Pizza Hut Delivery.

Costul de achiziție a unei francize Pizza Hut Delivery este de 25.100 euro, iar costrul mediu pentru deshiderea unei locații este de aproximativ 200.000 de euro, în funcție de suprafața locației și localizare. Această sumă include taxa de franciză, costurile operaționale (echipamentele, flotă) și de amenajare a unui punct Pizza Hut Delivery, conform standardelor internaționale. Durata minimă a unui contract este de 10 ani, cu posibilitatea de prelungire.

"Programul de francizare face parte din strategia de dezvoltare a brandului Pizza Hut Delivery în România, după experiența acumulată în cei aproape 10 ani, perioadă în care am câștigat un segment important pe piața locală. Obiectivele noastre vizează extinderea rețelei de locații din România și deschiderea de unități în alte orașe importante din țară, punând bazele unui program sustenabil pe termen lung, prin intermediul căruia ne dorim să inițiem colaborări mutual benefice, cu parteneri de încredere", declară Mark Hilton (Franchise Business Consultant Pizza Hut Delivery).

 

Printre condițiile pe care trebuie să le îndeplinească un nou francizat pentru achiziționarea licenței, se numără deținerea sau închirierea unui spațiu ce trebuie să ocupe între 100 și 150 metri pătrați, să urmeze o perioadă de opt săptămâni de training specializat, respectarea numărului de salariați, ce trebuie să fie cuprins între 20 și 25 de persoane, dar și capitalul disponibil.

"Lansarea programului de francizare este o etapă firească în procesul de extindere în România, după ce, în ultimii ani, Pizza Hut Delivery a urmat un trend ascendent și s-a dezvoltat tot mai mult. Programul nostru se va desfășura etapizat, pe parcursul a 2-3 luni, timp în care ne vom ocupa de certificarea noului partener în sistemul internațional de francizare și totodată oferirea de consultanță pentru amenajarea și deschiderea noii locații, activități pe care le putem demara și în paralel.", a declarat Dan Ilie (Director Executiv Pizza Hut Delivery România).

 

Dezvoltatorii interesați de colaborarea în sistem de franciză cu Pizza Hut Delivery vor beneficia de asistență personalizată din partea echipei de specialiști a companiei, traininguri tematice, acces la platformele de evaluare și audit folosite la nivel internațional, precum și consultanță pentru activitățile de marketing.

Pizza Hut Delivery este una dintre cele mai dezvoltate rețele de livrări la domiciliu din România, având în total un număr de 12 unități, dintre care 8 în București și câte una în Cluj, Brașov și Popești-Leordeni. În acest moment există și o locație francizată, Pizza Hut Delivery Obor, un proiect pilot implementat cu succes, ce stă la baza demarării actualului program de francizare la nivel național.

Pizza Hut Delivery pune la dispoziția clienților un meniu variat, ce cuprinde o gamă extinsă de rețete și blaturi de pizza, dar și alte produse, precum salate, antreuri sau deserturi. Începând din 2016 experiența de cumpărare a clienților a fost îmbunătățită prin lansarea platformei de comenzi online și a aplicației de mobil, disponibilă pentru iOS și Android.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related