[CSR-ul lui 2017] Raluca Nicolaescu (Mastercard Romania): Promovăm sustenabilitatea prin sporirea accesului cât mai multor oameni, din categorii cât mai diverse, la sistemul financiar global

[CSR-ul lui 2017] Raluca Nicolaescu (Mastercard Romania): Promovăm sustenabilitatea prin sporirea accesului cât mai multor oameni, din categorii cât mai diverse, la sistemul financiar global

Conform Ralucai Nicolaescu, Marketing Manager, Mastercard Romania, unul dintre trendurile importante ale anului 2017, in ceea ce priveste politicile de CSR ale companiilor, va fi asumarea de catre acestea a unui rol in atingerea de obiective ce tin de justitia sociala.

Contributia Mastercard in aceasta directie se sprijina pe cei trei ”piloni pe care se structureaza activitatea noastra de comunicare corporate”: safety & security, incluziune financiara si convenience. 

Astfel, brandul isi propune sa ajute la incluziunea sociala a comunitatilor cu acces scazut la viata economica si sanse reale de educatie. Parghia folosita este, asadar, un cumul de proiecte de educatie financiara. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related