KFC împlineşte 20 de ani pe piaţa din România

KFC împlineşte 20 de ani pe piaţa din România

În această lună, KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din carne de pui, aniversează 20 de ani de la intrarea pe piața din România. Odată cu prima locaţie deschisă în aprilie 1997 pe Bulevardul Magheru din București, KFC a scris istoria unui brand inovator. Această ocazie marchează și celebrează atât performanța de business, cât și cea de brand, KFC reprezentând una dintre primele opţiuni pentru cei care sunt la început de carieră şi îşi caută locuri de muncă.

De-a lungul celor 20 de ani de activitate, KFC și-a extins lanțul de restaurante la nivel naţional, ajungând în prezent la 63 de unități, cea mai recentă locație fiind deschisă în incinta Shopping City Mall din Piatra Neamţ. Mai mult, începând cu luna aprilie, KFC a deschis și primul Coffee Corner în incinta restaurantului KFC Unirea Shopping Center din București unde iubitorii de cafea își pot alege sortimentele preferate dintr-o gamă variată de produse, având la dispoziție și o diversitate de prăjituri şi produse de viennoiserie, precum croissants sau pain au chocolat și alte băuturi calde și reci.

Un model sănătos de business, o afacere sustenabilă și unul dintre primele branduri intrate pe piața din România în anii 90, KFC își dorește să inspire în continuare comunitatea cu pasiunea şi experienţa acumulată de-a lungul timpului. Calitatea produselor, modul excepțional de servire și standardele ridicate au îndreptățit echipele KFC din țară să câștige numeroase premii europene și mondiale în competiție cu celelalte restaurante KFC din lume. De 20 de ani, KFC România reușește să își atragă fanii prin produsele proaspăt preparate în fiecare zi în restaurante și prin ambianță.

"Suntem mândri să anunțăm aniversarea unei cifre atât de importante. Suntem parte integrată din comunitate încă din anul 1997, aceasta fiind o confirmare a faptului că tot ceea ce facem este la superlativ. Pentru că am fost pionieri în introducerea acestui brand în România, ne străduim zi de zi să menținem acelaşi nivel înalt de calitate al produselor și să inovăm cu fiecare campanie lansată. Avem planuri ambițioase în ceea ce privește dezvoltarea rețelei în următoarea perioadă. Plănuim să deschidem cel puţin cinci restaurante anul acesta și să ajungem la peste 3.300 de angajați. Cu această ocazie, aș vrea să le mulțumesc tuturor celor care ne-au fost și ne sunt alături în continuare în toate demersurile noastre.", a declarat Mark Hilton (Franchise Business Consultant KFC România).

În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network cu restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi două restaurante la Chişinău, Republica Moldova, cât și unul în Verona, Italia.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related