[Employer Branding] Alina Dragan (UniCredit Bank): Sistemul bancar si-a pierdut din atractivitate, este necesara orientarea spre o strategie de employer branding

[Employer Branding] Alina Dragan (UniCredit Bank): Sistemul bancar si-a pierdut din atractivitate, este necesara orientarea spre o strategie de employer branding

Inainte de a dedica resurse campaniilor de employer branding, Alina Dragan (Vicepresedinte Executiv HR, UniCredit Bank) spune ca primul pas pentru echipa UniCredit fost sa defineasca asa-numitul Employee Value Proposition (EVP). Iar odata definit, a reiesit ca cele mai importante lucruri pentru angajati si candidati sunt "mediul de lucru, alaturi de libertatea de a actiona si a inova".

Unul din proiectele importante in zona de EB ale UniCredit este 4U, un program dedicat angajatilor bancii. Mai exact, celor care-si cauta echilibrul intre cariera si viata personala. Programul include cursuri de prim-ajutor, workshop-uri de parenting, nutritie, fitness si mindfulness.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related