Gerovital obține distincția “Produsul Anului 2017” pentru noile produse antirid din gama Gerovital H3 Evolution

Gerovital obține distincția “Produsul Anului 2017” pentru noile produse antirid din gama Gerovital H3 Evolution

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, anunță o nouă distincție importantă în palmaresul Gerovital. Trei dintre soluțiile antirid ale gamei Gerovital H3 Evolution au fost desemnate “Produsul Anului 2017” la categoria “Îngrijirea feței”, în cadrul galei anuale “Produsul Anului”. Apa micelară cu Acid Hialuronic, Serul cu Acid Hialuronic, concentrație 6% și Crema antirid cu Acid Hialuronic, concentrație 3% au primit cel mai bun scor în urma sondajului1 pe baza căruia au fost acordate premiile.

"Suntem mândri și recunoscători că aceste trei noi produse lansate au ajuns pe primul loc în topul preferințelor românilor. Este o performanță care atestă încă o dată calitatea și eficiența produselor Gerovital. Le mulțumim tuturor celor care aleg acest brand și promitem să inovăm în continuare pentru a le oferi soluții de îngrijire la o calitate superioară, adaptate mereu dorințelor și nevoilor lor. Valorificăm sprijinul și încrederea consumatorilor, dedicându-ne cu pasiune pentru a ne menține numărul 1 în România", a declarat Ioana Borza (Director de Marketing al companiei Farmec).

 

În cadrul competiției, au fost premiate produse din 18 categorii. Distincțiile au fost acordate pe baza rezultatelor unei cercetări de piață realizate pe un eșantion reprezentativ la nivel național, format din 6000 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 de ani. Principalele criterii luate în considerare au fost inovaţia la nivel de funcţionalitate, design și ambalaj, dar şi nivelul de satisfacție pe care îl oferă produsul sau aportul pe care îl aduce în îmbunătăţirea vieţii consumatorilor.

Cele trei produse din gama Gerovital H3 Evolution care au fost premiate au la bază acidul hialuronic pur si lipozomal și ingrediente de ultimă generație, ce garantează un puternic efect antirid.
Eficienta produselor a fost testata prin masuratori instrumentale. Astfel in cazul produsului Ser cu Acid Hialuronic testele clinice care au arătat că 52% din suprafața ridurilor și 20% din lungimea lor sunt estompate, după 28 de zile de utilizare.

Ajunsă la cea de-a opta ediţie, competiţia “Produsul Anului”, înfiinţată în Franţa în anul 1987, este prezentă în 37 de ţări şi îşi propune să stabilească o ierarhie a celor mai bune produse şi producători locali.

În anul 2011, în cadrul aceleiaşi competiţii, Crema Hidratantă Gerovital Plant a fost declarată câştigătoare la categoria “Cremă de față”, fiind singurul produs românesc premiat la ediţia respectivă.

Gama Gerovital H3 Evolution conține 14 produse de îngrijire personală și se adresează femeilor cu vârsta cuprinsă între 30-45 de ani, putând fi folosită pentru orice tip de ten. Produsele pot fi achiziționate din toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, precum și din magazinele Farmec și Gerovital ale companiei.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related