EXXPERIMENT: cel mai nou brand de entertainment

EXXPERIMENT: cel mai nou brand de entertainment

Piața de clubbing și petreceri din București se extinde cu un brand nou de entertainment ce promite să transforme fiecare interacțiune într-o experiență memorabilă: EXXPERIMENT. Primul eveniment va avea loc pe 16 iunie 2017 cu tema Tribute to Bucharest Parties” și va aduce un tribut petrecerilor din București care au devenit legendare în Europa în ultimii 25 de ani. Organizatorii au în plan o serie de evenimente pentru anul acesta.

Începând cu ora 16:00, timp de 8 ore, unii dintre cei mai influenți artiști și DJ din cele mai importante cluburi ale capitalei, vor face o călătorie prin toate decadele marcante ale Bucureștiului în materie de lifestyle și nightlife, începând din anii 90' până acum. Cei prezenți la primul Exxperiment vor retrăi, trăi și vor experimenta petrecerile și atmosfera care au făcut din București un punct important pe harta europeană a clubbing-ului.

Party-urile EXXPERIMENT se adresează celor care iubesc inovația, creativitatea și vor să aibă parte de experiențe memorabile. Ideea brandului a pornit de la identificarea unei categorii de public care își dorește ceva mai mult de la o petrecere, un public care așteaptă să fie surprins prin rafinament și eleganță.

Locația aleasă pentru primul eveniment este o proprietate ultra-exclusivistă, situată într-una dintre cele mai selecte zone ale capitalei, Kiseleff 21, cu un spațiu exterior de peste 20.000 de metri pătrați.

Cei prezenți la „TRIBUTE TO BUCHAREST PARTIES” vor avea la dispoziție: lounge-uri cu design eclectic, baruri cu cocktailuri premium, scenă și ring de dans, grădini exterioare, piscină interioară pentru iubitorii de senzații tari și alte experimente surpriză care vor avea loc în ziua de 16 iunie, începând cu ora 16:00.

Zona de food, cu un design spectaculos, va fi pregatită de bucătarii celebrului club LOFT.

Zone de artă: în cadrul Exxperimentului va fi amenajat și un atelier de pictură unde participanții vor putea finaliza împreună cu renumitul pictor Costin Craioveanu o pânză de 4x2 metri.

Social: aplicația Loud, actualizată special pentru eveniment și utilizabilă doar în cadrul petrecerii, va funcționa ca o platformă social media pentru cei prezenți, aceștia putându-se conecta și interacționa în circuitul EXXPERIMENT.

Răsfăț: special pentru doamnele care își doresc să arate impecabil pe tot parcursul petrecerii, va fi amenajat un beauty corner Rouge Nail Bar pentru un scurt răsfăț sau reîmprospătarea machiajului.

Valet parking.

Fiecare eveniment EXXPERIMENT va avea la bază următoarele elemente:

  • Exxperimentele vor avea o tematică diferită de fiecare dată, tematică ce se va regăsi în toate elementele petrecerii, oferind astfel participanților o experiență „360 de grade”.
  • Exxperimentele încep, fără excepție, înainte de apusul soarelui - “BEFORE THE SUN GOES DOWN”.
  • Fiecare petrecere va avea invitați speciali (locali sau internaționali) în funcție de tema experiment.
  • Cină în stil propriu.
  • Accesul se va face doar pe bază de invitație sau bilete de acces.
  • Dress Code specific.
  • Organizatorii își rezervă dreptul de a selecta participanții.
  • Biletele sunt disponibile online.

Organizatori: Raluca Răsădean, Fady Zaidan și Titi Bălteanu;
Parteneri: TasteMakers, Automobile Bavaria, iCelebrity, Strongbow, Schweppes, Jagermeister.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related